Vierailija

n 15kg, painoa liikaa suunnillen tuon verran.

miehelle n20kg. miehellä ei tee pahaa nuo kilot, oli tosi laiha kun aloimme olla yhdessä painoi n 62kg silloin

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ehkä 3 kg, edelleen alipainon ja normipainon rajoilla, miehelle varmaan sama 3 kg ja sama homma kuin edellä. Oltiin siis teinejä, kun tavattiin ja yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta.

Siis eiköhän se johdu määristä. Jos nyt syö vaikka 20 lihapullaa ja 3 lautasellista perunamuussia, niin kyllähän tuo vartalossa näkyy.

Korvapuustikin on terveellisempi kuin wiener, mutta ei niitä puustejakaan voi mielin määrin vetää, jos ei halua niiden läskiksi kertyä.

Ja toisaalta, jos syö vähän ja epäterveellisesti, ei se välttämäti näy missään. Esim. aikoinaan oli lehdessä Janina Frostelin ruokapäiväkirja malliajoilta. Söi lähinnä irtokarkkia! Ihan järkky ruokavalio. Mutta pysyi laihana, etenkin kun oli tuolloin vielä nuori.

Lainaus:

Itse koen ongelmaksi sen, että yleisesti luullaan ylipainoisen syövän liikaa. Näin ei kuitenkaan ole, paitsi silloin kun kilot jatkavat kertymistään. Ylipainoinen voi syödä vaikka kuinka terveellisesti, vaan siitä huolimatta saa kuulla syövänsä karkkeja ja herkkuja alvariinsa. Todella monilla tuntuu olevan suunnaton varmuus siitä, että tietään läski syö väärin aina.

Kun keksisi varman keinon saada kilot pysymään poissa, laihtuminen taas sujuu, hitaasti mutta varmasti,

Tosin minä olen tässä yhdessäoloaikanamme painanut n. 20 kiloa enemmänkin kuin nyt (raskaudet toivat hieman kiloja) ja mies oli nuorempana aikamoinen kukkakeppi, nyt olemme siis molemmat jokseenkin ihannepainoissamme :)

mutta pakko tunnustaa:

Itselläni painoa alkuajoista kertyi max 20kg, miehellä likemmäs 30kg...

Nyt olemme päättäneet ottaa kiloista ylivallan, ja itse olen onnistunut saamaan pois 6kg. Itselläni takana kolme raskautta, joskaan näissä ei ole ollut syy kilojen kertymiseen, vaan rakkaan mieheni maukas ruoka.

Itse koen ongelmaksi sen, että yleisesti luullaan ylipainoisen syövän liikaa. Näin ei kuitenkaan ole, paitsi silloin kun kilot jatkavat kertymistään. Ylipainoinen voi syödä vaikka kuinka terveellisesti, vaan siitä huolimatta saa kuulla syövänsä karkkeja ja herkkuja alvariinsa. Todella monilla tuntuu olevan suunnaton varmuus siitä, että tietään läski syö väärin aina.

Kun keksisi varman keinon saada kilot pysymään poissa, laihtuminen taas sujuu, hitaasti mutta varmasti,

Mies pysynyt samoissa. Itsellä kääk tullut 5 kiloa, joka kaikki tuli viime vuonna. Nämä nimittäin näkyy, kun kaikki kertyy vastalle uimarenkaaksi. Nyt olen laihiksella.

painoin 70kg nyt 80kg eli n. 10kg

mies painoi silloin varmaan 62kg ja nyt noin 82kg. Mies nyt erittäin sopusuhtainen ja hyvässä kunnossa, urheilee paljon joten lihaksikas.

Itse suunnittelen taas kerran aloittavani dietin, että pääsisin vanhoihin mittoihin. Viis vuotta sitten painoin parhaimmillani 66kg, mutta 4:nnen lapsen ja hormonikierukan myötä tuli ja jäi lisäkiloja tuo reilu 10kg

tällä hetkellä -4kg ja miehelle tullut lisää ehkä 7-8kg.

Molemmat ollaan ihan nromaalipainoisia, itse nyt vähän vielä yritän laihduttaa ja kiinteytyä. Molempien raskauksien aikana painoin 21kg enemmän kuin nyt, eli olen tähän tilanteeseen erittäin tyytyväinen ja suuntaankin alekaupoille ostamaan uutta vaatevarastoa, koska en ole aikuisikäni aikana ollut koskaan näin laiha!

Yhdessä ollaan oltu 15-vuotiaista saakka, nyt ikää 31-v.

Mulle 12kg, miehelle ehkä pari-kolme..

Pari mun kiloista voisi jakaantua kyllä miehelle. Mun mielestä meidän yhteinen painonnousu on ihan sopiva, mutta väärin jakaantunut. Oltiin molemmat sellaisia hoikkeliini-nuorukaisia, nyt lähellä sopivaa, mutta miehelle ei haittais pari kg lisää ja mulle ei pari kg vähemmän..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat