Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en jaksa mun alkoholistiäitiä : (

Vierailija

Taas kerran sai pettyä kun piti eilen mennä ampumaan porukoille raketteja oman perheen kanssa.. Siis vanhempani oikein pyytivät perhettäni ja mentiin illalla jo puoli kuuden aikaan niin taas se akka oli vetänyt kännin päälle..Halusin sitten lähteä melko pian omaan kotiin ja mun mies ei ole vieläkään ottanut asiaa esille / kysynyt miltä musta tuntuu tms. Tuntuu taas kerran tosi yksinäiseltä ja siltä ettei kukaan ymmärrä..

Kommentit (3)

Vierailija

Sen luona olis muuten ihan kiva käydä, mutta koko kämppä on niin likanen, että oksettaa, ja äiti haisee pahalta, kun polttaa koko ajan eikä huolehdi hygienastaan.

Vierailija

tosiaan äidilläni on myös kaksisuuntainen mielialahäiriö.. jep ei nyt jaksa enempää. Kukaan ulkopuolinen ei tietenkään voi ymmärtää näitä asioita.. Olo jo alkoi helpottaa kun juttelin siskoni ja mieheni kanssa ; )

T. ap

Vierailija

Ota se virtaheposi puheeksi miehesi kanssa, mutta älä kaada kaikkea pahaa oloasi hänen niskaansa. Hae ulkopuolista apua.

Ootko ajattellut alkoholistien aikuisten lasten tukiryhmää. Saisit keskusteltua semmoisten kanssa jotka ovat kokeneet saman. Ei niitä tunteita muut ymmärrä. Mä kävin nuorena jossain ryhmässä Pasilassa muutaman kerran, ei ollut mun juttu mutta moni sai niistä oikeesti apua.

Toinen vaihtoehto, ootko miettinyt terapiaa että pääsisit sinuiksi tunteidesi kanssa. Mä kävin psykiatrisella sairaanhoitajalla kerran kuussa keskustelemassa ja söin masennus lääkkeitä pari vuotta nuorena.

Itsekin alkoholistiäidin lapsi.

Uusimmat

Suosituimmat