Menkat myöhässä, testi negaa???!?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen syönyt siis tässä kierrossa teroja ja clomeja. Terot otin kp 10-19, vahingossa, kun olisi pitänyt ottaa kp 15-24. Menkkoja ei ole vieläkään tullut, nyt kp 29. Olen tehnyt kolme raskaustestiä, kaikki negaa, niinkuin arvelin. Mutta miks ei menkat tule? Onko toi terojen väärään aikaan ottaminen voinut noin vaikuttaa? Koska mun pitää mennä lääkäriin jos ne ei ala?

Niin ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!!

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla menkat on alkaneet terojen kanssa aina eri aikoihin eri kierroissa. Pisimmillään meni reilusti 2 viikkoa, jolloin gyne sanoi, ettei ollut terojen ansiota, vaan olisivat muutenkin alkaneet. 2 viikossa pitäisi hänen mukaansa menkkojen alkaa, jos ovat alkaakseen.

Vierailija

Mulla oli terojen kanssa menkat myöhässä..tais olla ihan vkon parikin.

Primolut on tehokkaampi ja niiden kanssa alkaa aina 3 pvn päästä lopettamisesta kellolleen. Pyydä niitä seuraavaksi. :)

Vierailija

linkeistä! :)

Oho, Primojen kohdalla oli vaikka mitä varoituksia...Mä olen niitä käyttänyt molempien onnistuneiden raskauksieni kanssa ilman mitään sivuvaikutuksia(muistaakseni, kun tästä on jo taas aikaa..).

Ei näy vuotoa vieläkään, vähän turvottaa ja nippailee, ja tuntuu siltä, että alkaa millä hetkellä hyvänsä. No, ei auta kuin odottaa!

Vierailija

Mä syön myös teroja, ja laskeskelin, että vuoto alkais ensi la tai su, kun viimeisen tabun otan torstaina, ja pääsen aloittamaan sitten vihdoin clomit.

Onko terojen ka aina tuo sama juttu, ettei vuoto niin vaan alakaan? Mulla ei ole niistä aiempaa kokemusta, kun Primolut on mullakin ollut, ja silloin vuoto alkoi kyllä, niin kuin pitikin -tai toisella kerralla ei alkanut, kun olikin tullut yllätystärppi:)

Mun gyne suositteli nimenomaan teroja, vaikka kerroin, että Primolut oli viimeksi. Hän sanoi, että terot sopii tähän tarkoitukseen paremmin? Tiedä sitten..

Eltemia

Vierailija

Lukemani ja kuulemani perusteella Terolut on tavallisempi lääke raskaustoiveeseen yhdistettynä. Primolutia käytetään käsittääkseni useammin kuukautisten siirtoon.

Kannattaa varmaan kysyä lääkäriltä mikä ero noilla on. Itse en oikein kunnollisia eroja löytänyt, mutta Terolutin kohdalla mainittiin, että sillä on myös suojaava vaikutus kohdun limakalvoon eli olisikohan se jotenkin avuksi raskautumisessa?!

Terot

http://www.laakeinfo.fi/%5CMedicine.aspx?m=2086&i=SOLVAY+PHARMA_TEROLUT

Primolut

http://www.laakeinfo.fi/%5CMedicine.aspx?m=1025&d=17761&i=BAYER+SCHERING...

Vierailija

gyneni määrännyt suoraan Primolutia? Tosi ärsyttävää odotella. Siirtyy clomien ottaminen sitten seuraavaan kiertoon; on meinaan mies reissussa just mahdolliseen otolliseen aikaan, vaikka alkaiskin nyt parin päivän sisällä...Voi ärsytys.

Vierailija

Joo mun käsitys on just se, ettei ole ihme vaikkei menkat alkaiskaan terojen kanssa ajallaan.

Siksi tykkään primoista, jotka on tehokkaamipia tähän.

Se muakin teroissa potutti, kun hoidot yms siirty, kun saikin venailla menkkoja, minkä joutus tekeen ilman niitäkin.

Mulla toimi terot kierron pari ja sit alko tökkiin, tarvittiin järeempää, eli uskon et sulla voi toimiakin, jos kerta ekaa kertaa syöt :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat