Meikkaukseen menossa, mitä teen itse?

Vierailija

Ekaa kertaa menossa meikkkiin,laitanko aamusta itse päivävoiteen ja silmäympärysvoiteen ja sit meikkaaja tekee loput vai?

Lämmin kiitos avusta, mulle iha UUS juttu :)

Kommentit (8)

Vierailija

itse. Kyllä meikkaaja hoitaa sen pohjankin. Ja siinä onkin oikeastaan se isoin ero: ammattilainen kun tekee pohjan, niin iho suorastaan säteilee.

Vierailija

Minulle meikkaaja sanoi ennen häämeikkiä, että viikon verran tosi hyvä kosteutus. Eihän siitä ole mitään haittaa, jos laitat aamulla itse kosteusvoiteen!

t. 6

Vierailija

Jos voiteista on meikkaajan mielestä haittaa niin hän kyllä pesee ne pois. Toisaalta jos sinulla ei ole voidetta kasvoissa ja meikkaaja toteaa että tarvitset kosteutusta niin hän laittaa sinulle voiteet ennen meikkiä. Joten ihan sama kumminpäin teet.

Tärkein mitä teet itse on se että kerrot mitä sinulla tulee olemaan päällä (ellei sinulla ole juhlavaatteet jo meikissä). Eli siis lähinnä väri kiinnostaa meikkaajaa. Meikkaaja tietenkin joka tapauksessa valitsee sinun väritykseesi (ihon väri, silmät, hiukset) sopivat värit mutta kaikista sopivimmat hän löytää kun saa kuulla mitä väriä sinulla on myös päällä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat