humalassa ja viikkoja kuusi....muita?jolla käynyt samanlailla?

Vierailija

on ollut hieman huono omatunto....

Kommentit (12)

Vierailija

Olen älynnyt olevani raskaana vasta kun viikkoja n.11-12.

Miksi näin? Koska olen neljääkymppiä lähentelevä ja raskaudet reilusti yli 30v. Menkat olleet iän ajan epäsäännölliset ja 18v täytettyäni en ole käyttänyt mitään ehkäisyä. Voipi sitten kysyä että olisiko pitänyt pistää omaisuus raskaustesteihin vai alkaa absolutistiksi....

Onnekseni minulla on 2 tervettä lasta.

Vierailija

vaikken ole "tiennyt olevansa vielä raskaana". Tosin ovat suunniteltuja lapsia, eli olen sitten ollut juomatta kun on ollut yritystä.

Ja tuosta aloituksesta jäi kyllä sellainen kuva, että äiti on tiennyt olevansa raskaana...

Vierailija

ja yhdyn edellisiin, aina kun on mahdollisuus että olisin raskautunut, olen ollut juomatta. Mutta jos olisi sattunut käymään kuin sinulla, en olisi yhdestä kerrasta huolissani ! Turha pilata raskauttaa syyllistämällä, koska harva juo tahalleen.

Vierailija

yllätysraskaudesta.menin neuvolaan itku kurkussa, oli tullut otettua muutamina viikonloppuina reippaammin. Neuvolatäti naurahti että en ole ainoa!Suurin osa äideistä ei tiedä olevansa raskaana ja juhlii tietämättömänä!terve lapsi syntyi.

että sellaista.

Vierailija

menkat tulivat normaalisti, joskin niukempin näin jälkikäteen ajateltuna. Otin alkoholia 5-6 kertaa sinä aikana, kaksi kertaa oikein olan takaa. Hain hulluna tietoa Fas-lapsista ja muista mahdollisista vaurioista, mutta huoleni osoittautui turhaksi - uskallan sen jo sanoa, vaikka lapsi ei ole vielä kouluikäinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat