Käykää lukemassa. Näin suomalaiset ovat heränneet multikulturismin pöhnästä!

Vierailija

http://hommaforum.org/index.php?topic=168.0

Jopa vannoutuneet vasemmistolaiset ovat kääntäneet kelkkansa Jussi Halla-Ahon blogia luettuaan.

Fiksuja kirjoituksia! Toisin kuin vasemmistopropaganda, jota Suomessa tulee joka tuutista.

Herätkää vaalimaan Suomea ja suomalaisuutta.

Se ei tarkoita rasismia, vaan järkevää maahanmuuttopolitiikkaa.

Islamisoitumisen vaara on jo nähty kaikkialla Euroopassa. Emmehän halua olla viimeisiä.

Kommentit (3)

Vierailija

(Itsellenikin kävi näin)

Johtuu siitä, että vasemmistoideologia on yksinkertaisesti aivopesty suomalaisiin ja se on pohjimmiltaan kestämätön.

Sinisilmäistä ja naiivia ideologiaa, joka on rakennettu tyhjän päälle.

Vierailija

Minä olen todellinen käännynnäinen. Siitä ei ole kovin montaa vuotta, kun olin aika kaukana vasemmalla poliittisesti ja kailotin kaikille USA:n pahuudesta, islamin hyvyydestä, monikulttuurin ihanuudesta jne. Muistan esimerkiksi, että muuttaessani Helsinkiin lastenvaunuja työntävät somaliteltat olivat minusta tosi ihqua monikulttuurisuutta, josta en ollut ankeassa sisä-Suomessa päässyt osalliseksi.

Yksinkertaisesti tuolloin nuorempana nielin pureksimatta suunnilleen kaiken vasemmistolaisen ideologian, jota Suomessa tulee joka tuutista. Ahmin Chomskya ja kun Voima-lehti alkoi ilmestyä, luin sen aina kannesta kanteen. Netissä hengailin Indymedia-tyyppisillä saiteilla ja muistan että 9/11-iskujen aikaan intin kaikilla palstoilla, että muslimiterroristit ovat uhreja, joita täytyy ymmärtää. Hesaria en pitänyt lähellekään riittävän edistyksellisenä lehtenä.

Olin hyvin rasittava henkilö tuolloin, koska pidin kaikille, jotka sain kuuntelemaan, pitkiä esitelmiä USA:n pohjattomasta pahuudesta ja muista vasemmistolaisista suosikkiaiheista. Ajattelin myös esimerkiksi, että maahanmuuttajien kaikki ongelmat johtuvat kantaväestön rasismista, että maahanmuuttajat kehitysmaista ovat jonkinlaisia puhtaita ja pyhimysmäisiä ihmisiä, että kehitysmaiden ongelmat johtuvat imperialistien riistosta.

En voinut tuolloin ymmärtää, miten joku älykäs ihminen voisi ajatella muuten kuin "edistyksellisesti". Konservatiivista ajattelua oli vaikeaa löytää mistään Suomesta, ja hakeuduinkin lähinnä amerikkalaisille konservatiivisaiteille ja -blogeihin, väittääkseni vastaan. Jonkun Steve Sailerin jutut olivat aluksi minulle jotain aivan kamalaa, mutta pikku hiljaa aloin kyseenalaistaa uskomuksiani: aloin miettiä, kummalla puolella on faktat hallussaan, ja tajusin, miten suuri osa maailmankuvastani perustui toiveajatteluun, joka oli tyhjän päällä.

Ymmärsin myös, etteivät vasemmistolaiset olleet ainoita, jotka halusivat rakentaa hyvän yhteiskunnan. Aloin tajuta, että ihmisen toimintaa ei voi mielivaltaisesti ohjata "sosiaalisen insinöörityön" keinoin, että ihmisryhmien ja kulttuurien välillä on ratkaisevia eroja ja että sellainen juttu kuin suomalainen yhteiskunta on kulttuurievoluution huippukohtia, jollaisia on vaikea saada aikaan ja jota ei pidä heittää menemään pesuveden mukana.

Noihin aikoihin törmäsin myös Halla-ahon teksteihin, jotka vakuuttivat minut nimenomaan suomalaista yhteiskuntaa massamuotoisen maahanmuuton muodossa uhkaavista vaaroista. Jussin tuotanto lienee parasta millään kielellä aiheesta kirjoitettua.

Ilman nettiä en varmasti olisi koskaan kääntänyt kelkkaani. Perinteinen media ei Suomessa kritisoi valtaideologioita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat