Saako mies valittaa, jos vaimo on laihduttanut itsensä

Vierailija

eri asia sitten millä tavalla sen ilmaisee, varsinkin silloin kun mielipidettä ei ole kysytty

Kommentit (12)

Vierailija

ihan nälkiintyneeksi, millä ei muotoja enää ja luut paistaa?

Tällaistakin on. Eri asia toki jos on sairaus tms. Mutta jos tieten tahtoen laihduttaa kaikki muodot pois? Voiko mies vaatia, että syö enemmän?

Kyse ei ole itsestä, yleisesti ottaen kysyin, kun täällä näitä lihavuusketjujakin.

Vierailija

Sama jos päässä viiraa, niin hoitoon pitää hommata. Noihin kuuluu moniin se, että ihminen itse ei ymmärrä tai usko olevansa sairas ja siks ne onkin problemaattisempia juttuja.

Vierailija

Saako mies valittaa jos nainen lihoo?

-Mies sanoi että arkaluontoinen asia, ja kun totesin että et ole valittanut, sanoi että ei niin kun tykkää pullukoista.

Saako mies valittaa jos nainen laihtuu?

-Mies totesi heti että ei tykkää luikuista, vaan pitää olla mistä ottaa kiinni.

Tuli ja puristi.

Vierailija

Mua ainakin ärsytti suunnattomasti kun mies nalkutti tuosta asiasta. Ja tuli tosi paha mieli. Ja teki mieli syödä vieläkin vähemmän ja liikkua vieläkin enemmän...

Itse viihdyn parhaiten tosi hoikkana, muodottomanakin ehkä. En tykkää naisellisista muodoista jotka mulla tarkoittaa sitä, että on ylikiloja.

Vierailija

Lainaus:

Vaan hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on. Paitsi, jos suhde perustuu ulkonäköön, niin sitten voi olla eri juttu.

ei olisi puuttunut, en tiedä, miten olisi käynyt. Tiedän, että syömisiäni ja ulkomuotoano vahditaan edelleenkin mutta sitä ei sanota ääneen enää.

Terveisin 7

Vierailija

hänen veljensä ja ystävänsä kuolivat peräkanaa eikä tuttuni oikein kestänyt asiaa.

Hän eli lääkkeiden varassa puoli vuotta ja ruokahalua ei ollut lainkaan..

Hänen miehensä tokaisi jonkin ajan kuluttua:

"Eihän suhun huvita ees koskea kun ei sussa oo mitään"

Arvatkaa pistikö vihaksi...

Nyt kaverillani on kääntynyt tilanne parin vuoden jälkeen ihan päinvastaiseen suuntaan ja hän on jo ylipainoinen.. Arvatkaa vaan mitä hänen miehensä nyt sanoo.......

Vierailija

Jos minulla on muotoja, niin olen liian lihava. Olen luonnostani ns. lauta. Ei ole lanteita, ei rintoja, ei pyöreää peppua. Rinnat oli vielä ennen lasten imetyksiä jonkinlaiset, mutta nyt vain tyhjät pussit (paitsi jos bmi on yli 25).

Minusta muodokkuus on ok muilla, mutta ei mun vartalolle mitenkään mahdollista. Läski ei ole kaunista, vaikka sen saisi ehkä jotenkin esim. korsetin kanssa kurottua "muodoiksi".

Ja kyllä pistää vihaksi, kun mies puhuu miten luut kolisee kun mun kanssa pitää olla sängyssä ja muuta yhtä nättiä.

Olen tosi liikunnallinen, juoksen paljon. Askel on melkoisen paljon kevyempi ja meno helppoa, kun paino on alhaalla. Olen ns. maratoonarin näköinen, pieni, hoikka mutta jaloissa kyllä lihakset hyvät :) Ylimääräistä läskiä vaan ei ole missään.

4

Vierailija

Mutta kaikki muut voisivatkin sitten lopettaa tuon kantansa ilmaisun ihmisten painosta.

Muista todella hyvin, miltä tuntui kun ihmiset sanoivat suureen ääneen: Herran jestas, että olet laiha. Se oli aivan hirveää!!!

Ei tarvitse myöskään sanoa, että kauheaa kun olet lihava.

Aviopuoliso voi asiaan puuttua muta olkoot hiljaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat