Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tule mukaan LAPSI POIS PERUSKOULUSTA 2009 -kampanjaan!

Vierailija

Viime vuonna erottiin kirkosta, tänä vuonna peruskoulusta. Hittoon kaikki opettajat! Oletko mukana?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

siellä pohjoispuolella ei enää edes sodita. Jos ei tajuu että maassa maan tavalla ja opettaja on palveluammatti niin ei ole ansainnut paikkaa Suomessa. Jos rikkoo sääntöjä ja kirjoittaa reissuvihkoon tulekkin kahdella koolla, niin baibai!

Vierailija

alennusta jos opettaisin lapselle vaikka englannin ja ruotsin kotona? Esim. vaikka parin prosentin alennuksen veroprosenttiin? Ihan varmana osaan kumpaakin kieltä paremmin kuin yksikään peruskoulun opettaja ja kotiopettajana saisin käyttää myös karttakeppiä!

Vierailija

Lainaus:

Meidän perhe aikoo käydä ainakin koulun kuntosalilla kun se on ilmainen. Ja terkalla, niin tytöt saa ilmaset e-pillerit. Joulujuhlaan me emmään huutamaan että haista vee uskonto-puskonto.

Vierailija

Tai sit keksiä joku toinen instituutio koulun tilalle. Mä en niinku tajuu miks mun pitäis niinku käydä kouluu kun enhän mä edes usko opettajiin. Ja sit siel niinku puhutaa jostai kekkosesta (never höörd!) tai jostai ruuneperistä. Satuolentoja! Ja sit niinku mutsin pitää jotain veroi maksaa.

Vierailija

Vituttaa, kun karkkiautomaatit poistettiin meidän janipetterin koulusta. Kyllä se saa karkkia syödä, jos haluaa, ettei aikuisena sitten mätä herkkuja kaksin käsin! Ja onhan se nyt hyvä, että edes jotain syö.

Vierailija

Entä saaks kuiteski välillä käydä koulussa jos siel vaik sattuis oleen joku kiinnostava tunti tai luokkaretki? Mut kuiteskin sillei, et me ei maksettais veroissa mitään koulusta? Vieläkö ehtii?

Vierailija

Mekin erotaan, vaikka millä ei olekaan lapsia. Kaksi tanskandogiamme ovat moninveroisesti arvokkaampia kuin haisevat räkänokkalapset enkä ikinä laittaisi heitä suomalaiseen kouluun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat