Minä sain historian kokeesta 7½ ja 7+, mutta todistukseen sain 9.

Vierailija

Tämä tapahtui 7 luokalla, jolloin olin nuori ja nätti ja hymyilin kauniisti miespuoliselle opettajalle. En edes viitannut yhtään. Jo tuolloin huomasin, että

opettajat (ainakin jotkut) antavat numerot pärstäkertoimen mukaan,

Tuskin se meno on 10 vuodessa muuttunut radikaalisti. Miksi opettajille on niin vaikea myöntää, että hekin ovat vain ihmisiä ja todistusten arvioinnissa on se pärstäkerroinvara olemassa.

Kommentit (15)

Vierailija

kemiasta ja fysiikasta 10, vaikka olin niissä SURKEA!! Mutta hymyilin aina herttäisesti miesopettajalle, olihan sillä näköjään vaikutusta :)

Vierailija

Johtui varmaan siitä, että olin aktiivinen tunneilla ja puhuin (jo silloin) mielelläni ruotsia aina kun oli siihen tilaisuus. Kielioppia en kyllä koskaan viitsinyt lukea (laiska kun olen).

Vierailija

Sain lukiossa terveystiedon kokeista 9½ ja 10- , olin aktiivinen tunnilla, kun aihe oli mielestäni helppo ja kiinnostava. Ja numeroksi pläjähti sitten 9. Kyllä vit***ti rankasti. Olin sitten niin nössö, etten uskaltanut mennä kysymään tai valittamaan asiasta.

Ja vieläkin olen katkera sille ämmälle, joka tuon teki!

Vierailija

oppilaiden vanhempien nimet, ja ne, joista löytyy myönteistä tietoa (rahaa ja yhteiskunnallista arvostusta) saavat ysin. Muut saavat seiskan. Kukaan ei valita, kun en anna kymppejä enkä nelosia. Ne, joiden isien kanssa olen nuoruudessani tai ihan lähiaikoinakin bylsinyt, saavat kasin. Se on hyvä, neutraali numero joka mielessä. -ruotsinmaikka

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat