Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Pidempään yrittäneiden tammikuu**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hyvää ja onnellista uutta vuotta kaikille!

Laitetaan näin uuden vuoden kunniaksi uusi pino!!=)

Mitä kaikille kuuluu?

Itsellä toiveet taas nousee, kun oviksesta on 5 päivää ja alavatsalla vihloo!! Toivottavasti ei taas pudota kovaa ja korkealta... Piinaviikko alkakoon!!

Sofi kp23/28-37 yk8

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

että täti tulla tupsahti taas kylään. Mulla kierto sen kun lyhenee, juuri päättynyt kierto oli vain 22 pvää... alkaa olemaan vähän lyhyt, vaikka ultra näyttikin kp 9 follikkelin ja aika kivan endmetriumin.

Nyt odottelen vaan sitä posteljoonia ;)

Vierailija

Täällä edelleen, vatsaflunssa verottanut kirjoittelua. Ovis oli ke, saatiin hyödynnettyä, vaikka yrjöolo olikin. Kiertopäivät mitä lie, kait 21, ei mitään fiilistä suuntaan eikä toiseen. Tuskin tärpännyt tälläkään kertaa...

Ratsulan tutkimuksissa oltiin Diacorissa, keväällä olisi suositus siirtyä inseminaation pariin, mutta mahtaako kukaan teistä tietää missä vaiheessa Ratsulan siirtyminen uuteen paikkaan on? Onko muita hyviä paikkoja pkseudulla, joihin siis pääsisi inhimillisessä ajassa?

Vierailija

Kiitos kuitenkin neuvoistasi gynekäynnin suhteen. Täytyy yrittää Ratsulalle saada aikaa, jos/kun asia on ajankohtainen. Mulla oikea käyntiaika voisi olla n. kp 13.

Onnea Inkerille kesähäistä. Ja tosiaan uudella innolla sitten yritykseen parin kuukauden päästä :)

valpuri 18/28-35

Vierailija

heippa kaikille!

Mahtaako kukaan muistaa meikää? aloitettiin yritys maaliskuussa eli vuosi tulee kohta täyteen.

En kyllä varmaan "aio" täällä säännöllisesti käydä; oon ollutkin jo kohta puol vuotta pois. :/

Muistan kyllä Rizzan ja Hope-a :n! *vilk vilk*

olikohan muita?

Me ollaan kans koeputkihedelmöitykseen jonossa. Viimeistään huhti-toukokuussa päästään tositoimiin. Meistä löytyi sen verran paljon molemmista vikaa, ettei muut hoidot kannata. (minullahan on jo IVF-lapsia, mutta miehellä luomulapsi)

Meikällä yk10 lähti käyntiin, ja kyllä on taas masentanut ja itkettänyt. En ole edes kuvitellut olevani raskaana viimeiseen 5 kuukauteen joten yk:n vaihtuminen sinänsä ei enää hetkauta - helpottaa vaan. Sen sijaan ympäristössä syntyy vauvoja sen verran paljon, että se ottaa koville. No, tiedätte mitä tarkoitan.

Oon todella pahoillani, jos loukkaan teitä joilla ei viä oo yhden yhtä lasta. :( Toivoisin teille sitä pientä kääröä kaikista eniten!!!

Palailen kyllä varmaan katsomaan mitä teille kuuluu!!

(en muutn edes enää muistanut nikkiäni täällä; oli pakko käydä s-postisa hakemassa. ;) )

Vierailija

tänään ja jotain hyvää ja jotain huonoa oli tuloksena.

Lähte lähti sairaalan pkl, sen jo arvasinkin.

Meneillään kp 9 ja ultrassa näytti juuri siltä kuin pitikin, kohtu siisti ja limakalvo vastaa kierron vaihetta, johtofollikkelikin löytyi, joka myös vastasi kiertoa. Peiton siis pitäisi heilua viikonloppuna, oviksen pitäisi osua sekä kierron että ultran mukaan la-su tienoille. Mies vaan kovasti hermoilee tätä kierron puoliväliä, kokee kovasti paineita asiasta (syyttää itseään kun ei ole saanut minua raskautettua...).

No, ne huonot uutiset sitten: kohdun ja munasarjojen seutu erittäin tiivis, runsaat kiinnikkeet tai endometrioosi joka vahingoittanut paikkoja runsaasti. Lääkärin mielestä ei mikään mahdoton tilanne, mutta jos raskaus saadaan alkuun niin todennäköisesti on alusta asti erittäin hankala kipujen suhteen.

Vierailija

tulin kertomaan meidän kuulumiset. Päätettiin pitää kesällä häät =) Joten jätetään muutama kierto yritys väliin kokonaan. Tuntuu kyllä tosi tyhmälle. Eka on yritetty ja testailtu ja itketty ja kiukuteltu ( siis minä, ei mies) puoli vuotta ja nyt pitääkin yrittää olla raskautumatta. Vaikka tuskin se nytkään lähtisi kun ei ole tähänkään asti alkanut.. Mutta ehkä muutaman kuukauden tauko tekee omalle mielenterveydelle ihan hyvää ja keväällä sitten intoa täynnä taas yrittämään.

Edelleenkin varmasti käyn lukemassa, kuinka teillä muilla edistyy ja toivottavasti moni jo keväällä on sitten siirtynyt odottajien pinoon kun palailen takaisin näille palstoille!!

Plussatuulia koko pinolle täältä puhaltelee inkeri

Vierailija

alkaa täällä taas ensi viikolla. Oon noin vuoden tikutellut ovista ja useimmiten saan vahvan viivan, muutaman kerran on "jääny" tasavahvoiksi. Toivon että tämä merkitsisi ovuloivani lähes joka kierrossa. Mulla on kierto pysynyt suht lyhyenä pillereiden lopettamisen jälkeen, vaihdellut 23-27 pvää ja tasottunut nyt 24-25 pvään. Tässä kierrossa vaan harmittavasti mies työreissussa ilmeisesti otollisimmat päivät.

Ensi viikolla eka gyn käynti tämän asian kanssa. En tosin odota mitään ihmeellistä, uskoisin että saan lähetteen ultraan yms tutkimuksiin.

Vierailija

täti tuli tänään aikamoisella rytinällä. Buranaa vaan naamaan nakkelen. Kierto piteni yhdellä päivällä, oviksesta tätiin peräti 16 pv kun normaali on n. 11. Tänä aamuna vielä pieni toivonkipinä kyti jossan mielen sopukoissa. Itkut on itketty jo eilisen negan jälkeen, nyt on vaan turta fiilis. Saapahan ensi viikonloppuna mökkireissulla ottaa vähän miestä väkevämpää :-/ Ja tänä iltana kuumaa rommia kurkkukipuun...

Ensi kierrossa EN tikuta ovista, ei siitä ole ollu hyötyä tähänkään mennessä. Mutta ensi viikolla varaan gyneltä ajan, jos jotain vikaa löytyiskin. Pakko vaan yrittää nousta tästä suosta, ehkä joskus vielä tärppää vaikka toivo alkaa hiipua kierto kierrolta.

Jaksamista kaikille kohtalotovereille! eewokki yk 10, kp 1/31-34

Vierailija

Joo, menipäs väärään pinoon, ylläri.. mut taitaisin minä jo tännekin kelvata.. Mut en nyt tuu vielä (tai toivottavasti en ollenkaan!!), katotaa tää kerta vielä... Yritän vielä pysyä yrityksessä lokakuisissa ja sit siirtyä lokakuisiin tuola odotus puolella..

ja edelleen sormet ja etenki jalat ristissä!!

Vierailija

vai niin kävi Niinuulle, pahoittelut. Pari päivää niin pitäisi tädin kolkutella meikäläisenkin ovella. Ja on NIIN oireeton olo kuin vaan voi olla, eli eipä taida olla raskaus alkanut. Sanotaanhan sitä ettei välttämättä olekaan mitään oireita, mutta mä oon ainakin niin herkistynyt tunnustelemaan kaikkia nipistelyjä ettei varmaan huomaamatta jäis mikään. Kaveri joka tuli yllätysraskaaksi lohdutteli ettei hälläkään ollut mitään oireita, mutta hänpä ei niitä osannut kuulostellakaan samalla tavalla. Kai sitä nyt edes jotain tuntemuksia jo pitäis olla???

Jaa-a, enpä osaa sanoa miksi kierto lyhenee, minulle tuntuu käyvän päinvastoin. Joskus se oli vielä alla 30 pv.

Seuraavat terveiset täältä päin on varmaan että yrityksiä takana 9 ja 10. alkaa... sitten otan yhteyttä gyneen.

eewokki yk 9, kp 28/32-33

Vierailija

Pitkästä aikaa taas täällä. Meillä meneillään nyt yk 25. Huhtikuussa tulee täyteen 2 vuotta yrittämistä. Tuntuu aivan mahdottoman pitkältä ajalta. Helmikuussa on aika lääkärille alkukeskusteluun. Vihdoin asiat alkaa etenemään.

Sofi kyseli siittiötestin hintaa. Meillä maksoi 130 e. Siitä olisi kyllä Kelalta saanut jotain takaisin, mutta ei löydetty paperia ajoissa, kun oltiin laitettu se hyvään talteen.

-Annique-

Vierailija

Hei pitkästä aikaan!

Pahoittelut kaikille, joiden luokse täti on viime kirjoittelun jälkeen tunkeutunut kylään!

ON: Maanantaina kävin gynellä. Eipä oo suuresti hurraamista:(. Mulla aikoinaan ollut ongelmia ovuloinnissa ja eka saanutkin alkunsa Clomien avulla. Nyt siis paikat ok. Ovistesteihinhän en ole saanut kertaakaan tasapaksua (puhumattakaan paksummasta viivasta) viivaa. Epäili siis taasen ovuloinnissa olevan vikaa. Kirjoitti Clomit, joita aloitan sit ens kierrosta napsimaan. Käski tikutella ovista, mikäli en onnistu bongaan parin kierron aikana, niin sit verikokeisiin. Sano, et vaik oonkin nuori (32v.), niin kolmen kympin jälkeen alkaa ongelmat sit paheta, joten ei välttämäti sit Clomeillakaan enään ihmeisiin pystytä:(. Miehellä todettu aiemmin alentunut Testosteroni taso, johon tarvitsisi hormooni lääkitystä. Lääkityksen aikana ei kuitenkaan saisi tulla raskaaksi. Juupa juu. Elikkäs nyt sit halusi vielä miehestä spermatutkimuksen, et onko siellä edes simppoja ja mitenkä mahtavat liikuskella. Aikasta toivoton olo täällä on. Mikäli Clomit ei omaan ovikseen auta ja miehenkin tilanne huono, niin taitaapa meidän lapset sit olla tässä:(. Ja minä, kun oon aina haaveillut isosta perheestä!! Elämä ei todellakaan tunnu aina kovinkaan reilulta.

Tämmöisin fiiliksin täällä. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Toivottavasti tähänkin pinoon plussia saataisiin!!

Senny

Vierailija

Pitkästä aikaa pari sanaa että pysyn "kirjoilla" täällä pinossa. Eipä mulle mitään ihmeempää kuulukaan, ovista odotellaan vielä n. viikko! Olen hieman huolissani myöhäisestä ovulaatiostani, joka on parissa viime kierrossa ollu vasta kp 21/32-33. Lyhyehkö luteaalivaihe siis. Jos se onkin se syy miksei ole onnistanut... yritän nyt kuitenkin ottaa ihan rennosti vielä vähän aikaa ja keväällä soitellaan lääkäriaikaa jos on aihetta (toivon ettei ois). Sittenhän tuleekin jo vuosi yritystä täyteen. Sinänsä tässä ei ole kiire, "vanhoja" ollaan jo joka tapauksessa (minä 34/mies 35), kunpa vaan TIETÄISIN että se kolmas lapsi meille vielä joskus suodaan.

Että tämmöistä tylsää täällä. Toivotaan että tämä vuosi toisi meille konkareille niitä parhaita uutisia - plussauutisia!

eewokki kp 14/32-33 (yk 9)

Vierailija

täällä mennään kp 28/26-27 edelleenkään ei mitään,ei yhden yhtä sellaista oiretta jonka voisin kuvitella liittyvän raskauteen. Argh! Vessassa on saanu juosta kokoajan kun luulen menkkajoen alkaneen ja sit pitää käydä takistamassa...

Senny, mä luulen, että kyllä se ovis ihan kunnollinen on ollut kun se kerta on testissäkin näkynyt =) Pidetään peukkuja kaikille edelleen tasapuolisesti!

inkeri jatkaa piiiinailuja ja vessajuoksuja..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat