Onko kukaan veikkauksen pelejä pelaava säästänyt kuponkeja ja vienyt kaikki kerralla

Vierailija

kenoa miltei joka päivä pelaan, viking lottoa ja lottoa rivi kaksi viikoittain.

Kehtaanko viedä kaikki vuoden kupongit kerrallan ja lunastaa voitot? siis jos laitan jemmaan kaikki alle 10e voitot

ei oikein 50 sentin voittojakaan viittis käydä hakemassa. Vino pino jo parin kuukauden sisällä tullut, voittoja ei paljon mitään kun jokaisessa joku 50 senttiä, 1 euron voitto ja yksi 5 euron voitto

Kommentit (9)

Vierailija

kun veikkauskortilla joka toinen päivä joku 50 senttiä tilille :D

enkä tiedä kauanko niiden voittojen tulemiseen tilille ees kestää, mieluummin otan käteisenä sit kaikki kerrallaan..

Possuun ne rahat on kuitenkin menossa joten sama se kyllä on käydä vaikka kuukauden välein viemässä ne... juu, näin teenkin

Vierailija

minä ennen säästin monen kk kenokupongit(joka päivä pelaan 3 riviä) sit hirveen nipun kanssa kioskille:) ihan kivasti niitä pikkuvoittoja aina kertyi. nyt menee suoraan tilille rahat.

Vierailija

Lainaus:

kun veikkauskortilla joka toinen päivä joku 50 senttiä tilille :D

enkä tiedä kauanko niiden voittojen tulemiseen tilille ees kestää, mieluummin otan käteisenä sit kaikki kerrallaan..

Possuun ne rahat on kuitenkin menossa joten sama se kyllä on käydä vaikka kuukauden välein viemässä ne... juu, näin teenkin

Voittoja aletaan maksaa heti puolen yön jälkeen.

Vierailija

lippulappu pöydälle ja kynä käteen ja eikun ruksaamaan.

Minä olen joskus tarkistuttanut n.20 kuponkia kerralla ja ei myyjä kovin ilahtuneelta vaikuttanut enkä ollut ruuha-aikaan kioskilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat