En voi käydä yleisissä vessoissa, koska niissä ei voi pestä käsiä!

Vierailija

Onneksi nykyisin alkaa olla useampia paikkoja, joissa on automaattihanat. Mutta liian monessa paikassa on tavallinen hana, eikä käsipaperia!! Hirveä yhdistelmä, tavallinen hana ja pyyhekone!! Hyi hitto mitkä paskamäärät niissä hanoissa on ://// Käyttekö te tälläisissä vessoissa?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Lainaus:

Ihan ottanut ovenkahvoista reilusti kiinni mennen tullen ja pessyt kädet niin, että olen koskenut hanaan. Enkä edes käytä saippuaa. Istun rinkulallekin ihan ilman mitään paperikerrosta, joskus vähän pyyhkäisen, jos näyttää märältä.

Mutta ehkä se onkin syy siihen, että en ole juuri ollenkaan kipeänä, hyvä jos yksi tai kaksi flunssaa ilman kuumetta vuodessa sairastan. Vatsatautia ei ole ollut koskaan aikuisiässä. Eikä mitään muutakaan tartuntatautia. Ja mielenterveyskin on tallella!

Tuntuu, että tämä on ap:llä ja teillä muilla samanhenkisillä enemmänkin mielenterveysongelma kuin mitään muuta. Tunnetteko moniakin, jotka ovat sairastuneet vakavasti siitä yleisten vessojen paskasta? Eli että ollaan pystytty taudinaiheuttaja sinne jäljittämään? Minä en ole ikinä kuullutkaan.

Vierailija

Lainaus:

.Jos hanat on paskaset, siihen ei mitkään käsidesit auta!

Ei siis tee vesipesua ollenkaan.

Jos ei ole näkyvää likaa käsissä niin käsidesi välttää hyvin....

Vierailija

Tiedättekö mitä kaikkiä eliöitä olette muutenkin täynnä ja kynsien alla on joka tapauksessa miljoonia pöpöjä. Hitto, että joidenkin elämä on vaikeaa. Mä pesen kädet aina veskin jälkeen (vaikka paskasissa hanoissa) ja kotiin tullessani, pyyhin huoletta käteni kavereiden paskaisiin käsipyyhkeisiin. Koskaan en ole kipeä ja elo on kivaa.

Vierailija

julkisissa kulkuneuvoissa, kaupoissa, missään julkisissa tiloissa, leikkipuistoissa jne... "Paskaisiahan" ne ovenkahvat ym. joka paikassa ovat. Kunhan noudattaa tätä 3 perussääntöä, niin hyvin menee:

Käsienpesu

1. vessan jälkeen

2. ennen syömistä

3 sisään tullessa

Tällä olen pärjännyt 34 vuotta ja 22 lailla todella harvoin edes flunssassa olen. Ja siis huoletta käytän niitä paskaisia hanoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat