Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ketjuun kaikki, jotka ovat vaihtaneet kuukuppiin!!!

Vierailija

...eivätkä mistään hinnasta enää vaihtaisi takaisin siteisiin/tamponeihin.

Meitä pitäisi olla aika paljon jo liikkeellä!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kuppi repi aina alapään auki, kun sen laitoin tai otin pois. Synnytyksessä tullut pieni repeämä aina aukesi uudelleen. Sitä ei silloin tikattu :-/ Kuppi siis jäi ja vaihdoin takas siteisiin.

Vierailija

ainoa mikä mietityttää on haju. luin täältä palstalta jonkun kommentin, että kuukupin käyttäjän haistaa. se jäi niin karmivasti mielee, että siksi emmin... hullua ehkä

Vierailija

Oon joskus vannonut, että siihen en ala, ällötti ja yökötti ajatuskin. Kolmet menkat nyt menneet kupin kanssa ja oho: oonkin vannoutunut fani! Ikinä en enää haiseviin siteisiin ja tamponin kanssa pelaamiseen palaa. Aivan loistava keksintö kyllä!

TYKKÄÄN siis, ja itsekin ihmettelen. :)

Vierailija

taas siteitä ja kylläpä muistin miks niin kovasti sillon alussa ihastelin kuppia ku sen alunperin yli neljä vuotta sitten otin käyttöön ;)

Nyt on jo uus kuppi kaapissa odottamassa seuraavia menkkoja.

Vierailija

Ekan synnytyksen jälkeen opin käyttämään kuppia enkä todellakaan enää takaisin vaihda. Harmi vain ettei jälkivuotoon kuukuppi oikein sovi, nyt täytyy vain odotella normaalien menkkojen alkamista. :)

Vierailija

Vuoden verran sulattelin ajatusta kupin käytöstä joka aluksi jollakin tavalla etoi minua, mutta sitten järki voitti. Voi tätä ihanuutta, menkat melkein unohtaa; aamulla laitat ja töiden jälkeen vasta tarvii minun tapauksessa tyhjentää, voin nukkua alasti, ei tule tippoja lakanoille tai petariin, jotka jää ikuisiksi ajoiksi siihen muistuttamaan... ei nihkeyttä ja valahtamisen tunnetta, ihanaa! Elämänlaatu parantunut huomattavasti menkkojen aikana =).

Tyytyväinen

Vierailija

Tuota hajua en ole kyllä huomannut...

Ja minulla menkat kestää 7 pv.

Kuukuppi on tuonu huomattava helpotusta minun menkka-aikaan, koska nyt ei tarvitse alussa enää tunnin väline juosta vessassa =). Siteitä joudun silti samaan aikaan käyttämään, koska kuppikin täyttyy todella nopeasti. Kupin avulla olen pystynyt mittamaan, että kolemn ensimmäisen päivän aikana vuoto n. 300 ml.

Lainaus:

ainoa mikä mietityttää on haju. luin täältä palstalta jonkun kommentin, että kuukupin käyttäjän haistaa. se jäi niin karmivasti mielee, että siksi emmin... hullua ehkä

Vierailija

näihin avauksiin ei vaan jaksa aina ketjuuntua :)

Lainaus:

...eivätkä mistään hinnasta enää vaihtaisi takaisin siteisiin/tamponeihin.

Meitä pitäisi olla aika paljon jo liikkeellä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat