Kokemuksia TALLINK SPA & CONFERENCE hotellista?

Vierailija

Meillä on sunnitteilla reissu Tallinnaan ja olisi tarkoitus yöpyä tuossa hotellissa. Onko jollain kokemuksia tuosta? Matkaan on lähdössä 4 1-9v lasta + aikuiset.

Kommentit (7)

Vierailija

olen lasten kanssa yöpynyt kag´kahteen otteeseen ja kaikki viihtyivät. Äiti kävi hoidoissa ja lasten kanssa pulikoitiin päivät pitkät =) lapset 2 ja 9.

Vierailija

ryyppää uima-altaassa. Pääosin tilaavat orgasmeja ja sex on the beacheja, toki kaljakin maistuu. Ravintolan ruoka on hyvää, mutta se voi olla lapsista turhan erikoista (siellä ei tarjota perus lehtipihviä). Kauneushoitolassa oli ihan kivoja hoitoja tarjolla, ne on syytä varata etukäteen. Kylpylässä ei ole lapsille mitään erikoisia viihdykkeitä ja osa aikuisista harrastaa sivummalla seksiä eli en menisi lasten kanssa sinne ollenkaan.

Vierailija

Meidän reissun aikana hotelli taisi olla täynnä, sillä meidän huone vaihtui junior sviittiin :) Me ei sen kummemmin hotellin palveluihin tutustuttu, ravintolassa käytiin syömässä ja ruoka oli hyvää.

Muutoin mun mielestä hotellissa oli aika kansainvälistä porukkaa. Toki suomalaisakin oli, mutta ei niin paljoa kun olisi odottanut. Ehkä suomalaiset suosii kuitenkin enemmän Viru-hotellia.

Vierailija

Olen käynyt hotellissa kaksi kertaa, ensin tyttöjen matkalla ja sitten perhematkalla. Molemmilla kerroilla hotelli vaikutti ihan siistiltä, aamiainen oli hyvä ja allasosasto mukava. Toisella kerralla illalla oli aika paljon porukkaa liikkeellä, mutta päivällä allasosasto oli rauhallinen. Ja tosiaan hoidot kannattaa varata hyvissä ajoin, en päässyt kummallakaan kertaa niitä kokeilemaan.

Vierailija

Ainoastaan palveluntarjoajat olivat ynseitä (hierojat). Muuten oikein mukava, sokkeloinen höyrysaunaosasto varmasti ilahduttaa lapsia ja aikuisia, lämpimässä altaassa voi istuskella drinksua lipitellen, uima-altaassa kivoja yksityiskohtia kuten vedenalaiset tuolit ja pöytä, taloja, joiden läpi voi sukeltaa jne....

Seksiä en nähnyt kenenkään harrastavan. Kateellisten höpöttelyä tuo eka vastaaja!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat