passiin tammikuussa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minä taas yritän josko pakastealkiolla sais lasta. Nyt alkaa olla vuosi siitä kun tämän ravaamisen oulussa aloittanu. (05/06 ensimmäinen lapsi syntyi) viimevuodeen alussa ajateltiin yrittää taas uutta lasta ja nyt vuosi mennyt eikä yhtään plussa testiä tullut. aluksi käytettiin kaikki pakkasessa olleet 5kpl ja sitten marraskuussa koko ivf hoito josta pakkaseen jäi 5,mitä nyt kokeillaan. On tää niin raskasta mutta minkäs teet:(

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Pidetään peukkuja, että kestävät sulatuksen. Onnea matkaan ;)

Itselläni pas tod.näk seuraavalla viikolla. Riippuu miten ovis testi näyttää plussaa viikonlopun jälkeen.

Kun sait 5 IVF tuoresiirrosta pojan niin uteliaana kysäisen käyttekö hoidoissa kunnallisessa tai yksityisellä puolella ?

Itse nimittäin mietin, että rahat loppuvat pian yksityisellä puolella meillä vaikka takana vasta 1 tuoresiirto ja passia odotellaan ensi viikolle.

Hoidot älyttömän kalliita meidän pussille mut minkäs teet ?!

Millaiset jonot mahtaa olla kunnallisella puolella ? Onkohan jollain tietoa ?

Sarde

Vierailija

Sarde35, toivoa on aina! Siihen pitää yrittää jaksaa luottaa.

Olette monet puhuneet tuosta rahojen loppumisesta, onko kotipaikkakunnillanne kovinkin pitkät jonot kunnalliselle puolelle? Meillä oli jonotusaika 8 kk, mutta sitten ei tarvinnutkaan maksaa kuin lääkkeet ja (suhteellisen lukuisat kylläkin) polikinikkamaksut. Ja nyt passiin pääsin heti kun koin sen itselle sopivaksi, ja edelleenkin menee vain tuo polimaksu. Meillä ei olisi ollut mitenkään varaa yksityiselle.

Vierailija

Daranille toivotaan, et plussa tuulia tulee ;)

Ei mullakaan suuria oireita ole ollut. Paha oloa oli ja kylmä on ollut koko ajan.

Mietin jo tiistaina tuleeko meille maailman ihanin hää lahja mutta en tiedä vielä. Hcg arvo siis eilen oli 305. Kovasti netistä olen käynyt lukemassa mitä voisi tarkoittaa ??

Odotellaan ainakin viikonlopun yli uutta testiä.

Toivotaan et muilla parempi onni matkassa kuin meillä.

Vierailija

Moikka !

Kuvittelenko vain ???

En nyt malttanut odottaa ja tein tänään raskaustestin vaikka testi päivä olisi perjantai passin jälkeen.

Osaatteko sanoa tai kuvittelenko ?

Mielestäni tuli haamu viiva mutta en ole varma....Te jotka saaneet haamu viivan niin miten viiva teillä näkyy...?

Näkyykö todella himmeä viiva...poistuu ja näkyy....

Perjantaina teen uuden testin.

t. Epätoivoinen

Vierailija

Pidän peukkuja jotta plussa tuulia olisi tulossa.

Itselläni pitäisi ensi viikolla olla pas jos kaikki menee hyvin. Jännitys se alkaa kun kaksi alkiota ainoastaan pakkasessa.

Ja odottelulle tule kertomaan uutisia testi päivän jälkeen.

Vierailija

Asia varmistui ja raskaana olen passin jälkeen. Hcg on tuon 305 ja näyttää siltä, että alkio kiinnittyi kaksi päivää myöhemmin ja sen vuoksi Hcg ei vielä niin korkea kuin pitäisi.

Ensi viikolla hcg vielä katsotaan toisen kerran. On aivan ihana fiilis nyt vaikka pelkään vielä onkohan kaikki ok tuon alhaisen hcg vuoksi.

Sen verran voin sanoa, että tietyistä syistä emme olleet oikeutettuja viime vuonna saamaan hoitoihin edes kelan korvausta ja sen vuoksi emme menneet / päässeet kunnallisiin hoitoihin.

Nyt tänä vuonna tilanne toinen.Olisimme menneet kunnalliseen jonoon jos tämä pas ei olisi onnistunut.

Onnea kaikille muille hoitoihin.

Vierailija

Joko siirto päivä sovittuna ? Oikein paljon onnea matkaan ;)

Itselläni vielä ensi pe asti jännittämistä silloin testi päivä. Mitään raskaus oireita ei ole joten epäillyt alkaako raskaus vieläkään.

Toivotaan ;)

Vierailija

Tänään tosiaan olin uudestaan Hcg ja se vahvisti raskauden. Arvo oli jotain 2500.

Todella onnellinen olen. Onnistuhan se vihdoinkin ;) Maailman ihanin hää lahja tosissaan.

Ensi viikolla on jo ensimmäinen ultra.

Tulkaa muutkin kertomaan kuulumisia.

Sarde35

Vierailija

Vain yksi olki sulatettiin ja molemmat siinä olleet alkiot selvisi mainiosti ja siirrettiin!! Eli varsin innostuneen "odottavainen" olo !!! Ja kaks jäi siis vieläkin pakkaseen.

Ja Simpukalle onnitteluja mahtavasta alkiomäärästä, niistä varmasti joku tärppää!

Palataan!

Vierailija

voidaan alkaa jännittään miten kierto menee ja pas onnistuisi :) ultra on ke 28.1 (kierron13.pvä), taitaa mennä siirto siihen kuun vaihteeseen, ehkä helmikuun puolelle.

Odottelua, Sarde ja Toscana, teille taidettiin kaikille siirtää kaksi alkiota? Meillä siirretään vain yksi. Toisaalta tuntuisi "varmemmalta" siirtää kaksi mutta lääkärin mielestä ei ainakaan tässä vaiheessa kannata siirtää kuin yksi. Tuoresiirrossa mulla oli silloin jotenkin varma tunne onnistumisesta, uskoin siihen oikeasti. Nyt tuntuu että en oikein usko pakastetun siirtoon ja sen onnistumiseen ainakaan eka kerralla :(

Miten pitkä kierto teillä on yleensä ollut, minä kierronpäivänä ovulaatio on ollut ja milloin siirto on tehty?

Vierailija

Ensiksi Tocanalle tosi harmi.

Mulla ollut viikko yhtä myllerrystä ja niin se nähtävästi jatkuukin. Tein eilen uuden raskaustestin ja plussa tuli.

Kuukautiset eivät ole alkaneet.

Iloitsin riemusta ja klinikalta sanoivat uskomatonta...Pe nega ja tiistaina plussa. Epäilivät jos kiinnittyminen tapahtunut muutaman päivän myöhässä ja sen takia plussa vasta tiistaina.

No kävin tänään klinikalla veritestissä ja arvo 305 vaikka pitäisi tässä vaiheessa olla 700-.

No en enään tiiä mitä ajatella. Viikko odotusta ja ensi viikolla uusi verikoe.

Voi tietty olla että pelkästään kiinnitysyritys ja ei raskautta mutta pieni toivo vielä olemassa jos kumminkin...

Mietin jo helpottuneena plussa tulosta koska meidän rahat myös lopussa vaikka hoitoja ei niin paljon kuin monella muulla täällä.

Onko kellään vastaavaa kokemusta ?

Vierailija

Isot pahoittelut sinulle, Sarde35, todella epäreilusti kävi. Tuo kai on ainut lohdutus keskenmenossa, että menehtynyt alkio ei ollut valmis kasvamaan vauvaksi... Jaksamista sinulle, ja parempaa onnea jatkossa.

Daran

Vierailija

Kävin tänään ultrassa ja siellä sykki pieni sydän. Nyt on menossa rv 7+2. Kerroin jo lähipiirille, vaikka hurjan alussa tässä vieläkin ollaan... Nyt vaan toivotaan parasta.

Toivottavasti Sardellakin on mennyt hyvin!

Vielä tocanalle, jos tätä vielä luet: Hurjasti tsemppiä, että onnistuisit. Hengessä mukana ollaan.

Vierailija

raskaana en voi olla sehän olisi maailman ihme sillä ulkopuolisten raskausten takia molemmat munanjohtimet on poistettu. olin laskenut että ensi perjantaina ois pitäny olla ultra ja seuraavan viikon lopulla se siirto..... olen varmaan niin stressaantunut että menkatkin on jäänyt pois,tämä on kyllä eka kerta kun niitä ei tule ellei raskautta lasketa.

Muille hirmusesti onnea siirtoihin+++++

t:tocana

Vierailija

Nyt vasta muistin, että täältähän sitä vertaistukea löytyy :-)

Olen menossa ensimmäiseen pas:iin, mahdollista siirtopäivää en vielä tiedä, tänään vasta aloin testailla, eikä vielä näyttänyt positiivista. Yritän siis luonnolliseen kiertoon. Todennäköisesti ensi viikolla on siirto, jos sulatus onnistuu.

Ennestään minulla on 1v3kk poika, joka sai alkunsa ihan ekasta tuoresiirrosta. Alkioita on pakkasessa neljä.

Tämä siis lyhyt esittely, kannustukseni kaikille, jotka jo ovat olleet siirrossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat