Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tervehtisittekö tällaista lapsuusaikanne opettajaa:

Vierailija

eli haukkui aina kaikkien kuullen hyvin nolaavasti jos suinkin sai tilaisuuden. Jos kirja unohtui kotiin haukkui hutilukseksi, Liikunnassa sanoi vetelykseksi, Suoraan sanottuna inhosi minua; ujoa ja kilttiä luokan parasta, tai entistä luokan parasta siis. Nyt huomasin että on lapseni koulussa opettajana, mutta en katsunutkaan häneen päin. Ja mitä teen jos tulee lapselleni opettajaksi?

Kommentit (7)

Vierailija

.

Lainaus:

Kuulemma syy jatkuva luokkatoveriden hakkaminen. Muistan kun veri valui. kun osuin kunnolla.:) Opettajaa myös potkin sen minkä kerkesin:) Syyte tuli siitä että mä yritin sytyttää koko ala-asteen tuleen, mutta välkkäri pääsi väliin=(Syyte oli koulurakennuksen tuhoaminen ja tää oli ekalla.

Vierailija

Kuulemma syy jatkuva luokkatoveriden hakkaminen. Muistan kun veri valui. kun osuin kunnolla.:) Opettajaa myös potkin sen minkä kerkesin:) Syyte tuli siitä että mä yritin sytyttää koko ala-asteen tuleen, mutta välkkäri pääsi väliin=(Syyte oli koulurakennuksen tuhoaminen ja tää oli ekalla.

Vierailija

Luultavasti paiskoisin sitä myös pitkin asfalttia. Harmi että se on vaihtanu osoitteensa salaiseks. Mä oon ollu sen perässä jo monta vuotta. -syytön ei jätä kohdettaan rauhaan ennekuin asia on saatu päätökseen-

Uusimmat

Suosituimmat