Miten yksinäinen mies voi saada lapsia

Vierailija

En ole löytänyt sopivaa naista (tai sanotaanko kasvatusalustaa lapsilleni), jonka kanssa jakaisin elämän ilot ja surut.

Kokeiltu on ja yritetty on, mutta on tielle osunut mielestäni "lapsellisia tapauksia", joiden elämänarvot vain eivät tunnu kohtaavan omiani.

Ikää minulla on jo 38 vuotta ja ehkä olen hieman ollut nirso naisten suhteen, sillä haluan lapsilleni hyvät geenit, hyvän äidin, jonka kanssa vois jälkikasvua kasvattaa.

Olenkin ajatellut hankkia lapsen ja kasvattaa sen itse. Naiset eivät ehkä muodostu lapselleni yhtä kiinteäksi osaksi perhettä, kuin yleensä, mutta uskon että saan lapselleni myös hyviä naisen malleja vuosien saatossa.

Nainen voi tiukan paikan tullen napata miehen siittämis tarkoitukseen ja sopia että "tämä on sitten tässä, kiitos".

Minun on jotenkin vaikea kuvitella että löytäisin ravintolasta, tai edes henkisesti kehittyneempää naista esimerkiksi kirjastoista joka suostuisi vastaanottamaan siittiöni ja synnyttämään lapseni, vai olisiko tuohon mitään mahdollisuuksia ?

Minulle olisi kuitenkin tärkeää, että lapsi olisi oma, eli omaisi minun geenini.

Olisi kiva tulla isäksi ennen 40-vuotispäivää.

Kommentit (15)

Vierailija

henkilö.

jos joku iahn tosissaan tuollasia miettisi, niin nuo jotkin seikat hän tajuais jo kuolleiksi ajatuksiksi.

Ei voi kun sanoa että keksi parempi aihe ja mieti tarkemmin mitä krjoitat

Vierailija

eikä kenelläkään ole tietoa, miten lapsia tehdään ??

Jeesatkaa nyt. Mun pitää tätä asiaa ruveta selvittämään. Tunnetteko kenties www-osoitteita, tai vastaavia.

Enkä pane pahakseni vuokra kohdustakaan.

ap

Vierailija

Sitten kun kyllästytään lapsen itkuun, pannaan talo palavalla nesteellä liekkeihin ja poltetaan pari omaa rakasta pikkulasta samalla. Ja painutaan kapakkaan. Seuraavana päivänä mennään kampaajalle.

Vierailija

"Täydellinen isä" -blogin tyyliä :D

Pidätkö ap jonkun haastattelutilaisuuden, vaikkapa eri puolilla Suomea, oikein turneen, jonne kaikki lapsesi kasvualustaksi ja synnyttäjäksi halajavat hyvillä geeneillä ja korkealla äo:lla varustetut kauniit naiset voivat saapua tentattaviksesi? Tulisin kyllä paikalle silkasta mielenkiinnosta!

Vierailija

Tiedän yhden miehen, joka pokas lapsensa äidin ja siitti samana iltana. Lapsi on puolivuotias ja pariskunta yhä yhdessä, joten ehkä tuo jopa kestää.

Vierailija

Äidit ovat heitteillepanijoita, lastensa hylkääjiä, vastuuntunnottomia pultsareita, kaltoinkohtelijoita, jotka eivät tunne mitään empatiaa, nälässä pitäjiä ja muutenkin sadistisia lapsiaan kohtaan. Onhan se nähty näissä oikeustapauksissa, missä äiti tappaa lapsensa ilman mitään syyllisyydentuskia ja pakenee itse tapahtumapaikalta lähipubiin vetämään lärvit: Isät osaavat olla paljon lasta ymmärtäväisempiä lasta kohtaan, joten siinä mielessä ymmärrän ap:ta täysin. Toivottavasti projektisi onnistuu!

Vierailija

ehdotan minäkin. Mutta siten, että teet vain toisen heistä raskaaksi (no miksei molemmatkin), mutta annat naisten oll lähivanhempia. Ei kukaan nainen luovuta sinulle vastasyntynyttään. Olet tiiviisti mukana lapsen (tai lasten) elämäsä, sovitte paperilla kaikki tapaamis- ja elatusasiat jo ennen kuin vauva syntyy.

Jos olet fiksu, normaali ja kunnollinen mies, niin joku naispari innostuu varmasti. Soita SETAN toimistoon ja kysy, miten sinun kannattaa toimia. Tesmppiä ja onnea tulevaan!

Vierailija

Lainaus:

eikä kenelläkään ole tietoa, miten lapsia tehdään ??

Jeesatkaa nyt. Mun pitää tätä asiaa ruveta selvittämään. Tunnetteko kenties www-osoitteita, tai vastaavia.

Enkä pane pahakseni vuokra kohdustakaan.

ap

Vierailija

Valitettavasti biologia ja lainsäädäntö on institutionalisoinut vanhemmuuden siten, että vain naisella on mahdollisuus päättää hankkia lapsi ns. yksin ja toteuttaa päätöksensä. Miehelle on varattu ainostaan maksajan rooli. Mies ei voi valita naisten joukosta mitään kasvualustaa siittiöilleen ja lähteä siitä ajatuksesta, että lapsen voi poimia syntymän jälkeen mukaansa ja heittää kasvualustan (naisen) roskikseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat