Rikkooko joku muukin omaehtoisesti lihaksiaan

Vierailija

itselläni on sellainen "perversio", että pyrin useita kertoja viikossa vioittamaan lihaksiani. Saan siitä jotain nautintoa, kun lihakset särkee ja tiedät hajoittaneeni/vioittaneen lihaksiani.

Välillä pitää ottaa särkylääkettä, mutta se jotenkn on kliimaksi, kun särkee niin paljon.

Muita kohtalotovereita ?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

ja koska juoksen paljon minulle on kehittynyt siihen himo. Vedän henkeä, ja ajattelen, että pakko päästä tänään juoksemaan.....

mutta en kyllä tieten tahtoen "riko" itseäni missään kohtaa....

Vierailija

tuli vahingossa laitettua yks tyyppi sairaalakuntoon.

Ja oikeastaan tänään olen viimeksi telonut itseni. Oikean käden kämmenselkä on mustana. Luu on kai ehjiä, kun ei särje.

Tiedän että huomenna meinaa ärräpäät taas lentää, kun olkapäät joutuu kärsimään.

Eikö kukaan muu nauti vastaavasta ?

ap

Vierailija

Jos ap on se mielenterveyssyistä sairaseläkkeelle päässyt kamppailulajien harrastaja, jonka päässä ei omien sanojensa mukaan ole mitään vikaa. Mitä nyt tuli aiheutettua parille työkaverille ruumiinvamma jne.

Vierailija

sain rintaan. Se tuli toukokuussa, eikä ole vieläkään kunnolla parantunut. Harvoin kuitenkaan noin pitkään kestää parantu. Yleensä viikon päästä on jo ihan kunnossa.

Lisäks mä olen kerran katkassu yhden "kaveri" luut kädestä. Sen piti olla yli 2 kk. käsi lastassa. Siitä on kyllä aikaa jo useampi vuosi, ehkä 4 tai 5.

Mun nenä menee kesällä sairaalaan murrettavaksi, taltalla luut poikki ja takasin paikoilleen. Pääsevät korjaamaan sisuskaluja.

Saa nähdä mitä saan rikki siihen mennessä.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat