Rosk n roll.. omakotitaloasujat...!!! kysymys!

Vierailija

Meillä mökki Länsi-Uudellamaalla ja tuli paikalliselta roskis yritykseltä lasku. Ja lasku oli 76 euroa.. aivan käsittämätöntä!! Kun se mökki ei ole edes vielä valmiskaan.. Onko jollain tuosta kokemuksia?? Paljonko yleensä omakotitalo asuja maksaa roskistaan vuodessa??

Kommentit (7)

Vierailija

Jos teillä ei ole sopimusta minkään jäteyhtiön kanssa niin ei he voi hakea teidän roskia sopimatta siitä eikä varsinkaan laskuttaa. Älä nyt maksa sitä laskua ennen kuin olet soittanut asiasta... Tehän olisitte voinu vaikka tarvita niitä roskia johonkin... esim. kierrätysmateriaalitaideteokseen... :)

Vierailija

Ja sillä siisti. Että lasku roskiin vaan ja kirosanoja asiakaspalautteesen!!!!

ovat ajatelleet jtoain,e ttä kas uusi asukas.. otamme sen haltuun ennen kuin ne kerkee soittaa jollain toiselle firmalle tai jotain muuta yhtä typesää...

Mutta ei kukaan teidän roskai viedä voi eilman sopimusta.. hehhheeeee hyvä yritys

Vierailija

VAikka olisivat alueen ainoa mahdollinen firma joka ne roskat hoitaa....

FAija koitti lasitaa omakotitalonsa kanssa roskiksen tyhjennyskestä...... Kunnasta vain oettiin ytheyttä,e ttä hei te ette ole yhdenkään roskafirman listoilla joten pankaas äkkiä tehden sopimus jonkun kanssa...

Eli jos nyt pikkasen mietit niin ei teidän roskanne edes kuulu sille roskafirmalle pätkääkään.... Ne hoitaa vaan kun käsketään eli maksetaan....

Se kuuluu kunnalle/kaupungille jos joku ei hoida roskiaan.

Mutta jokin monopoliasemahässäkkä siellä saattaa olla siinä roskafismassa ja ajattelivat että kun teidän on kuitenkin pakko tehdä sopimus heidän kanssa niin he aloittavat oma-aloitteisesti....

Soitto kuntaan varmaan kyllä selventäsi asiaa......

Vierailija

Mulle tuli roskalasku vaikka mulla on vaan tontti eikä minkäänlaista rakennusta siellä. Soitin sinne jäteyhtiöön ja selvisi että mun tiedoissa on joku virhe ihan maistraatin papereissa mistä niiden tiedot tulee... Sitäpä piti sit selvitellä ja ihmetellä miten mun tietoihin oli tullut semmoinen tieto että mulla olis ollut joku sähkötön mökki jne. Enkä tiedä onko se asia vieläkään selvinnyt mutta roskalaskua ei tarvinnut maksaa.

Soita ihmeessä sinne asiakaspalveluun ja kysy ennen kuin maksat!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat