Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja ikuisesti.

Vierailija

Jeesus ei muutu. Yhä vieläkin hän viihtyy syntisten seurassa. Yhä vielä hän ymmärtää langenneen ihmisen hädän ja rakastaa ehdoitta jokaista meistä. Yhä vieläkin hän kulkee ihmisten keskellä ja kutsuu valtakuntansa kansalaiseksi. Yhä vieläkin hän on ylpeitä vastaan, mutta niille, joille armo kelpaa, hän antaa taivaan.



Syntien sovitusta on käsketty saarnaamaan kaikille luoduille, alkaen omasta sydämestä. Anteeksianto koskee myös minua, olkoon syntini tai syyllisyyteni nimi mikä tahansa. Koskaan rikokseni ei voi olla suurempi kuin Jumalan Pojan veri, joka on vuotanut koko maailman kaikkien aikojen kaikkien syntien puolesta.

Jeesuksen luota löytyy omalletunnolle syyttämätön ja selittämätön rauha. Sillä Jeesus ei muutu.



Juha Vähäsarja: Joka päivä Jumalan kämmenellä (hartauskirja vuoden jokaisele päivälle, tässä 1. tammikuuta teksti)



Kiitos ja näkemiin. Tuli vain tunne, että tämä pitää kirjoittaa av:lle juuri tänään vaikka saattaa sataa kakkaa niskaan.

Kommentit (5)

Vierailija

että ap ja hänen kaltaisensa saavat oman päivänsä paremmaksi näillä kirjoituksilla.



Onhan mullekin tärkeää saada jokapäiväinen panoni, joten kannan korteni tähän ap:n aloittamaan kekoon nostamalla tämän ylös ja toivon että joku saa tästä orgasmin (mulle on sama ruiskahtaako fyysisesti, vai onko kyse henkisestä kokemuksesta).

Vierailija

että ei sitä Jeesusta ole sellaisenaan olemassa. Jumala on nääs sekä oma poikansa että pyhä henki. Vähän sen mukaan minkä naaman milloinkin näyttää.

Vierailija

3 sanaa jotka riittää toteamaan että munkkilatinaa seuraa :D. Mut ajattelin vaan äänen kun juuri olin pari päivää sitten oppinut että Jeesusta ei ole olemassakaan, vaan se on vähän niin kuin Jumala leikkis ihmisen kanssa Jeesusta. Tai siis Jumalahan ei kai tee itse mitään, vaan ihminen kuvittelee omassa päässään että on jokin erillinen Jeesus.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat