Antiikkiastioiden keräilijät

Vierailija

Milloin sitten oN oikea aika myydä joku astia?

Mistäsen tietää kannattaako sitten pitää se hautaan asti.

Mulla on paljon vanhaa Arabia kahviastiastoja.

Kiinnostuneena katselin noita nettisivuja.

Kommentit (6)

Vierailija

Mä myyn, jos en jostain tykkää tai saan paremman tilalle ja säilytystilat loppuu, käytännössä ei ole tarvinnut kyllä myydä, mutta senkin aika voi tulla vielä joskus.

Itse en kylläkään kerää juuri antiikkia vaan enemmänkin sellaista semiantiikkia astioissa. Huonekaluissa taas on antiikkia enemmän, ei mitään hienoa vaan sellaista talonpoikaishenkistä.

Vierailija

Tutkin astia kaappiani ja löysin sieltä vanhan kannun mitä ei ole tullut käytettyä. Kiinnitin huomiota phjassa olevaan leimaan " Nora Ist Qualität Seltmann Weiden Bavaria 1687" Voiko kaapissani todella olla melkein 400 vuotta vanha kannu vai onko numerot jotain sarjanumeroita? Jos joku tietää tästä Nora seltmanista jotain olisi kiva tietää. En löytänyt suomen kielisiä sivuja ko. ihmisestä. Aukesi vain saksankielisiä ja minä kun en tuota saksaa osaa......

Vierailija

Sekä olikohan se apila, sellainen sinikukkainen, vähän kolso.

Orri kannu, joku ihmeen painava iso vati,jossa ruma hedelmän puolikkaan kuva.

sit ihana lasten kahvikannu ja sokerikko, niitä en löydä mistään netistä.

Olis kivaa tietää minkä arvoinen se on. On Walt Disney kuvilla

Vierailija

Näin opetti antiikkikauppiasäitini. Vanhassa tavarassa ja sen hinnoittelussa on aina se ongelma, että hinnoittelu tapahtuu täysin sen mukaan, millä hinnalla joku on valmis tavaran ostamaan. Jos se on sama kuin millä myyt, hyvä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat