Että meillä täällä Ranskassa maustamattomat jugurtit, viilit, rahkat tulevat heti ensimmäisten kiinteiden mukana vauvan ruokavalioon, eli 4-6kk iässä. Eli joka maassa vähän eri suositukset ja mitään haittaa ei tuosta ole. Sen sijaan marjat ja viljatuotteet (gluteeni) meillä korkataan vasta 8kk korvilla, kala vuoden iässä.
Siskolle uskaltaisin sanoa mutta juur muille en muutoin kuin ehkä aloittaa varovasti keskustelua maitotuotteista...
jo vastasyntyneelle. Maitoproteiinia siinäkin.
Sanoisitko vieraalle ihmiselle toteamuksen hänen tavastaan hoitaa omaa lastaan?!? Mietihän toisen kerran!!!
Jos omassa työssäni (terkka), vanhempi kysyisi asiasta kertoisin hänelle faktoja.
Vauva ei siitä kärsi, joten kukin syöttäkööt mitä tahtoo kunhan syöttää.
puuttuisin? Mä olen kaikille muksuilleni antanut kiinteitä 2kk iästä alkaen, kaikki terveitä,ei allergioita tms.
Vaikka kuinka vaikuttaisin ärsyttävältä kyylältä.
Tuohonhan voi olla joku oikea syy, mutta jotenkin varmaan aukaisisin huumorin varjolla suun.
Mustikkasosetta saisi ihan rauhassa syöttää.
Että meillä täällä Ranskassa maustamattomat jugurtit, viilit, rahkat tulevat heti ensimmäisten kiinteiden mukana vauvan ruokavalioon, eli 4-6kk iässä. Eli joka maassa vähän eri suositukset ja mitään haittaa ei tuosta ole. Sen sijaan marjat ja viljatuotteet (gluteeni) meillä korkataan vasta 8kk korvilla, kala vuoden iässä.
kehtaisin kyllä kysyä. Eriasia jos näkisin kahvilassa viereisen pöydän vanhemman syöttävän.
Varmaankin toteaisin, ettei tuo ole hyväksi lapselle.
Ei ihme että porukalla kiristää pipoa.
Ei kuulu mulle pennin vertaa.