Suostuteko siihen jos lapsenne haluaa vaihtaa leluja

Vierailija

Perusteluksi juuri tuo että lelut ovat likaisia ja piirreltyjä.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos tuntuu siltä, että kaveri ikäänkuin painostaa ja lapsesi ei uskalla sanoa hänelle "ei", kieltäisin homman.

Muuten ottaisin sen linjan, että "tärkeitä" tai arvokkaita leluja ei vaihdella. Niitä, joiden hukkuminen/rikkoutuminen ei kauheasti haittaisi, voisi vaihdella, jos lapsesi itse niin haluaa. Olisin lähes varma, että sellaisista leluista, joissa on paljon pieniä irtoavia osia (esim. pikkulegot), ei varmasti koskaan palaudu jokainen pikkunippeli ja nappeli.

Pienten lasten kohdalla ollaan systerin kanssa joskus vaihdettu kassillinen leluja ja jonkun ajan päästä sitten vaihto takaisin. Omat vanhat lelut tuntuu pikkuisista silloin ihan uusilta.

Vierailija

Minun mielestä kannattais vähän miettiä mitä leluja vaihdetaan. Eli ei mitään kalliita, vaan sellaisia joilla ei ole niin väliä vaikka meniskin likaiseksi/rikki tms.

Vierailija

kaverinsa kanssa? Lapsellani yksi kaveri, joka aina haluaa vaihtaa (siis tietyksi ajaksi lainaan) leluja. Olenkin antanut, mutta olen nyt huomannut että lelut tulevat takaisin likaisina ja niihin jopa piirretty. Voinko sanoa vain lapselleni, että leluja ei saa vaihtaa vai olenko nipo?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat