Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita ivf/icsiläisiä tammikuussa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

aloitin Synarela-sumutuksen tällä viikolla ja punktio olisi suunnitteilla viikolle 5. Olisko täällä kohtalotovereita? Ollaan hoidossa julkisella ja toinen lapsi olis toiveissa. Esikoinen on 1v 2kk poika.

Olis kiva saada piiniskavereita, jos tässä nyt niin pitkälle päästään...

Kommentit (5)

Vierailija

Mitäs teidän hoitoihin kuuluu? Joko oot päässyt pistelyvaiheeseen?

Mä olen sumutellut nyt kaksi viikkoa, ensimmäinen viikko oli ihan kamala, tuntu että kaikki mitä mies tai poika sanoi oli väärin ja huonosti, olin tikittävä aikapommi =) Nyt toisella viikolla tunnekuohut rauhoittuneet, onneksi. Kuukautiset tuli taas myöhässä, hetken jo toivoin plussaamista mutta tulihan ne sieltä sitten kuitenkin, kuten niin monena kuukautena aiemminkin. Tällä viikolla on sitten lääkäri ja katotaan ett' millon päästään pistelemään, auts.

En tiedä millon sitä uskaltautuu toivomaan sitä lasta, vielä tuntuu etten uskalla edes toivoa, ettei sitten taas tipu niin korkealta... ystävät kyselee että ootko miettinyt millon ois laskettuaika, ne ei taida ymmärtää ettei tää oo noin yksoikoista. Eikä niitä lapsia "tehdä", ei edes ivf-hoidoilla...

Kovasti tsemppiä ja plussaonnea teidän hoitoihin!

Vierailija

Piikittely alkaa itse asiassa jo lähestyä loppuaan. Huomenna on ultra, jossa päätetään minä päivänä punktio tehdään (ma-ke), joten saattaa olla, että huomenna on viimeinen Puregon-piikki ja sittenhän tulee tosiaan vielä se irrotuspiikki ennen punktiota. Oireet on edelleen pysyneet suht vähäisinä. Muutama uneton yö tässä on tullut hikoiltua, mutta piikittelyn jälkeen mummo-oireet vähenivät onneksi selvästi.

Jokos sä pääsit piikittelemään?

Juu, kyllähän sitä aina kaikenlaisia kommentteja tietyiltä kavereilta tulee. Yksikin totes eilen yt- neuvotteluista ja huonoista työnäkymistä puhuttaessa, että ainahan sitä voi hankkiutua raskaaksi... Se kun ei vaan aina oo ihan niin yksinkertaista - ja tää kyseinen henkilö tietää meidän hoitohistorian, joten pikkusen olis voinut miettiä mitä suustaan päästää.

Plussaonnea teille myös ja kirjottelehan taas!

Vierailija

Kiva, että löytyi joku, jonka kanssa voi vähän vertailla kokemuksia!

Meidän esikoinen sai alkunsa toisesta icsistä ja samalla kaavallaan mennään taas eli sinänsä tämä tuntuu jo ihan tutulta touhulta... Kevyempiä hoitoja ei meidän kohdalla edes kokeiltu, sillä siemennesteen laadun vuoksi edes ivf ei onnistu. Kummassakaan icsissä ei saatu yhtään alkiota pakkaseen ja ihme, että päästiin edes alkion siirtoon, sillä alkiot hedelmöittyivät huonosti ja jakaantuivat hitaasti. Ihmeitä voi kuitenkin tapahtua, siitä meillä on tuo pikkumies todisteena :D

Muistelen, että viimeksi mulle tuli suht aikaisin "mummo"-oireita tuosta Synarelasta, mutta nyt ei oo vielä mitään. Heh, osaapa sympatiseerata omaa äitiä, kun tietää, miltä vaihdevuodet tuntuu :)

Iloisin mielin eteenpäin siis! Tsemppiä sulle... :) :)

Vierailija

Heips!

Mitäs täällä, alkaa mullakin olemaan piikittelyt loppusuoralla. Eilen oli ultra, kummassakin munasarjassa oli komeat 12 munasolua kypsymässä! Toivottavasti ovat kunnollisia eikä hyperstimulaatio iske... Olo on kyllä sen mukainenkin, että on monta rakkulaa kasvamassa. =) Mulla on punktio keskiviikkona, ja siirto sitten todennäköisesti perjantaina. Kyllä jännittää!!

Mitenkä sulla on mennyt? Olikos punktio tällä viikolla? Millainen oli saalis?

Plussaterkuin!

Vierailija

Synarela-sumutukset alkoivat tänään, punktio siis tod.näk. vkolla 6. Eka IVF-hoito, jännittää ihan kamalasti! Lähinnä se, miten pää ja mieli jaksaa nämä kovemmat hoidot. Takana 2 vuotta yritystä, hoitoja vuosi, jonka aikana 5 inssiä.

Esikoinen on saanut aikansa luomusti, poika nyt 7 v.

Ollaan julkisella puolella kans hoidossa. Onko teidän esikoinen luomu ja onko teillä aiempia ivf:iä takana?

Uusimmat

Suosituimmat