sinkkuäidin arkeen piristystä?

Vierailija

kerokaahan yh:t, miten te kulutatte aikaanne kun lapsella on esim. isäviikonloppu tai miten muuten piristätte arkeanne.

Kommentit (4)

Vierailija

Minä viettelen aikaa rentoutuen. Siivoan yleensä kämpän jotta siitä voi nautiskella siistinä ne pari päivää. Lisäksi katselen leffoja ja yleensä mulla on jotain sovittuna kavereiden kanssa.

Ottamani eron jälkeen olen saanut paljon "uusia" vanhoja kavereita takaisin joiden kanssa ollaan sovittu jotain tekemistä.

Baarissakin on tietysti tullut käytyä viihteellä, mutta olen myös ottanut aikaa vain itselleni. Maannut sängyssä lukemassa kirjaa ja herkutellut pikkasen. Saunonut ja rentoutunut, sekä kuunnellut hyvää musaa. Kävelylläkin voi käydä jos on tosi hieno ilma.

Vierailija

tuollaisia asioita minäkin olen yrittänyt tehdä.

jotenkin on kuitenkin ruvennut tuntumaan siltä että kaipaisi jotain muutakin elämäänsä.

vaikka erosta onkin jo puoli vuotta aikaa niin edelleen on tuoreessa muistissa ne ajat jolloin oli joku jonka kanssa jakaa ja tehdä asioita.

ja tällä hetkellä en oikein osaa nauttia siitä ajasta kun saa olla ihan omassa rauhassa.

Vierailija

Ensiksi siivoan huolellisesti, käyn tekemässä pienen lenkin ja samalla kaupassa. Sitten pitkän kaavan mukaan suihkuun, pesen hiukset ja laitan hiusnaamion, teen iho kuorinnan ja ajelen ihokarvat, suihkun jälkeen syön jotain hyvää ja kellahdan sohvalle hyvän kirjan pariin ja kuuntelen hyvää musiikkia, kynttilöitä poltellen. Seuraavana päivänä tapaan ystäviäni ja ulkoilen tai shoppailen heidän kanssaan...

Mieli virkeänä otan sit lapset kotiin...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat