Mikakohan on vikana, alapaassa "finni"patteja ja kutisee???

Vierailija

Nyt ehka kuukausi sitten alkoi etta kutitti alapaasta ja tuli 2 sellaista finnia jotka sain puhkaistua ja sisalta tuli verista markaa. Tein hiivakuurin koska kutisi ja tuli ehka vahan enemman valkovuotoa.

Se auttoikin mutta yha kutisee vahansen ja pari paivaa sit taas tuli yksi sellainen finni hapyhuuliin.

Tama kaikki alkoi sen jalkeen kun mies halusi kokeilla tunkea numero kakkoseen ja sen jalkeen normaali yhdynta. Mulla on peppu kutissut ennenkin, niin siirtyi varmaan nyt ne bakteerit joka paikkaan!

Pitaakohan hoitaa ihan laakarissa kaymalla? Ja mista nuo napyt johtuvat??

Kommentit (7)

Vierailija

nama napyt ovat olleet. Ovat siis ihan kuin finneja, jonka voi puhkaista. Ensin tuli kaksi ja sitten nyt oli yksi. Kutinaa nakyi olevan kondylooman oireena myoskin, eli se olisi kylla sama oire.

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessa yli 9v ja ei ole tietaakseni pettanyt, joten ihmettelen mista olisin voinut sukupuolitaudin saada.

Ja oireet tosiaankin alkoivat tuon "kokeilun" jalkeen. Vaikkei se noita nappyja selitakaan...

ap

Vierailija

Itselläni viime kesänä tuli seksin jälkeen alkoi kutina ja epäilin hiivaa kn sitä on ollut ennenkin. Kuuri ei kuitenkaan auttanut ja jonkin ajan kuluttua tuli häpyhuuliin pari patia joista toisesta siten alkoi valua jotain märän näköistä. Epäilin itse visvasyylää ja kävin lääkärissä. Järkytys oli suri kun todettiin että on herpes. Aiemmin ei ole ollut tällaista ja miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 10v. ja hän vannoo että ei ole pettänyt ja itse en ole vieraissa ollut. Eli mystiseksi jäi mistä tuon sain mutta niin vaan teti näytti että sukupoulitauti oli kyseessä.

Vierailija

Se vaan jotenkin tapahtui ja arvaa olenko antanut siita palautetta miehelle!!

Mulle tuli juuri kutsu papaan, pitaakohan sinne ilmoittaa naista oireista erikseen vai nakyyko ne siina kokeessa joka tapauksessa jos jotain kuitenkin olisi?

ap

Vierailija

ihmeelliselta tuntuu kylla etta mista olet saanut!

Samallahan ne kokeet ottaa, eihan siina mitaan havia. Nuo taudithan voivat olla piilevina ties kuinka kauan, mutta voivatko tosiaan olla kymmenenkin vuotta?

Vierailija

Tarvitsee lääkärinhoitoa. Ja on sukupuolitauti, jonka yleisin itämisaika on 1-6 kk. Joskus vuosiakin.

Otata samalla muutkin sukupuolitautikokeet. Jompi kumpi on tartuttaja. Googleta taudista, löytyy kuviakin mutta en kehtaa tänne laittaa.

Vierailija

On sellainen pimeä ja kostea paikka jossa pöpöt viihtyy ;) Kannattaa hakea lääkäriltä antibioottirasvaa jos jatkuu, ja kannattaa ostaa intiimipesuun tarkoitettua pesunestettä. Ja miehelle tiedoksi, kakkosen jälkeen ei todellakaan tungeta ykköseen käymättä pesulla välillä, sieltä siirtyy emättimeen ja virtsaputken suulle luvattoman paljon pöpöjä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat