Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskollisena pysyminen

Vierailija

Olen varmasti ainoaa laatuani, mutta minua ei kiinnosta suhteilla pelaaminen, seksikumppanin jatkuva vaihtaminen, yöelämästä kotiin raahatut tapaukset ja onneton sählääminen kolmen promillen humalassa, työkaverin paneminen ja siitä jauhaminen sitten loppuelämä tai ihastuminen joka toiseen vastaantulevaan.

Minua kiinnostaa uskollisuus, joka on varmaan sisäänistutettu juttu. En katsele miehiä kohteina, enkä haaveile vieraista munista. Rakastan omaa miestäni, vartaloa, ja aina uusia juttuja, joita ilmenee tasaisin väliajoin ;) ei ehdi kyllästyä ja saa vain haluamaan lisää. Seksi on kuin viini, paranee vanhetessaan! Tietää mistä napista painaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Olen päässyt suuteluhalausvaiheeseen muidenkin kanssa, mutta lähtenyt aina ajoissa. Isännällä sama juttu, yhdessä pian 23 v, kaksi lasta.

Vierailija

... vanhetessa. Kohta 28 v. täynnä yhteiseloa, uskollisuutta ja luottamusta. Ei hyvää vaimoa kannata edes ajatella vaihtaa. Nautittavaa ja turvallista olla oman kullan kanssa.

Vierailija

Eikä yksikään suhde ole ollut sähläämistä kännissä. On hienoa tutustua toiseen ihmiseen ja parhaimmillaan se johtaa seksiinkin ja täydellisimmillään pysyvään suhteeseeen. Jos se vain olisi Suomessa tapana, niin olisin varmastikin moniavioisessa suhteessa. Nythän ne suhteet sitten kuihtuvat mahdottomuuteensa.

Uusimmat

Suosituimmat