Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen ei anna:

Vierailija

Paljon puhuttaa naisen/(miehen) pihtaaminen. Itsellä on semmonen tuntuma, että kun saa hyvää seksiä, niin silloin sitä myös haluaa. Ja mulla ainakin on niin että se hyvä seksi koukuttaa, on pakko saada koko aika enemmän ja enemmän. Myös kuukautiskierrolla on oma merkityksensä haluihin, ovulaation aikana tekee mieli seksiä ihan koko aika, kun taas ennen kuukautisia ei kovinkaan paljoa. Kuukautisten aikana seksi tuntuu erilaiselta, minun mielestä tunto on jotenkin herkempi, ja näin olleen parempi, touhu tuppaa olemaan vain melko sotkuista silloin. Mutta jos seksi on huonoa, niin ei sitä kohtaan tunne kiinnostusta.

Ystäväni kanssa keskustelin juuri aiheesta muutama päivä sitten. Ystävälläni on vuoden vanha lapsi, ja synnytyksen jälkeen yhdyntä-kerrat on laskettavissa yhdellä kädellä. Itsekin synnyttäneenä tiedän, että silloin ei seksiä tee mieli. Paikat kipeenä, ja hormonit sekaisin. Ystäväni kertoi kuitenkin heidän edellisestä yhdyntäkerrasta, jossa mies oli lauennut todella nopeasti, ja ystäväni oli ottanut asian puheeksi, että kun hän ei ehdi nauttia lainkaan, puhumattakaan, että saisi orgasmia. Mies oli tähän vain tokaissut että antaisit useammin pillua. Heillä on kuin noidankehä, nainen ei anna, koska mies ei ole valmis tekemään mitään naisen nautinnon eteen, mutta kuitenkin mies haluaisi useammin.

Täälläkin niin moni valittaa seksin vähyyttä. Oletteko keskustelleet asiasta kumppanin kanssa? Olen niin onnellinen siitä, että olen löytänyt miehen, jonka kanssa halut kohtaa, seksi on loistavaa, ja ennen kaikkea se että pystymme puhumaan asioista.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat