vyöhyketrapia..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

oletteko kukaan käyneet vyöhyketrapiassa lapsettomuus-syistä?? vyöhykkeet on lapsettomuuteenkin! vyöhyketerapialla voidaan hoitaa monenlaisia asioita ..monesti parempi kuin lääkehoidot. mm.kystia voi hoitaa pois...

Kommentit (4)

Vierailija

Vuosien lapsettomuuden ja hoitojen jälkeen vyöhyketarapeutti oli ensimmäinen,joka sanoi,että mulla on liian ohut limakalvo,johon alkion on vaikea ottaa kiinni.Kyseli siis kuukautisten kestosta ja määristä ja totesi,ettei ne normaalit ole vaikka olin niin luullut.Nyt siis ollan lähdetty paksuntamaan sitä hoidolla ja vitamiineilla.Lapsettomuushoidoissa en ole koskaan kuullut vastaavasta,kai siellä on sitten lääkkeillä saatu limakalvo toivotusti paksuuntumaan.

Vierailija

Lähisukulaisen yllyttämänä lähdin viime syksynä koittamaan vyöhyketerapiaa.Tämä kyseinen nainen oli tullut raskaaksi hoitojen jälkeen,vaikkei sen pitänyt olla mahdollista.Itsellä oli kierto pidentynyt yli 40 päivään ja ekan hoitokerran jälkeen kierto olikin jo 28 pvää.Tämä lisäsi uskoani siihen,ettei tämä ihan humpuukia olekaan.Kävin siellä neljä kk,mutta lopetin,kun matka oli niin pitkä.Nyt olen löytänyt lähempää terapeutin,joka on itse aikoinaan saanut tästä avun lapsettomuuteen ja olen käynyt hänellä pari kertaa.Tarkasteltiin vähän ruokatottumuksia ja lisättiin jotain vitamiinvalmisteita ruokavalioon.

Vierailija

Mutta kannattaa katsoa että terapeutti on myös vyöh.terapeutti/Refleksologi. Joka paikkakunnan parhaat refleksologit löytää osoitteesta http://www.medikanova.fi/. Sieltä sivuilta sa myös tietoa muutenkin refleksologiasta.

Onnea matkaan ja toivottavasti saatte toivotun tuloksen :)

Terveisin eräs Refleksologian opiskelija :)

Vierailija

Kävin syksyllä viisi kertaa vyöhyketerapiassa ennen lääkkeelisen IVFn aloittamista. Kesti noin 2tuntia/käynti. Ja mikä ihmeellisisntä, ne kipeimmät vyöhykkeet olivat lantion, munasarjojen ja kohdun kohdilla. Terapeuttini on minulle tuttu ennenstään ja luotan kyllä, että rehellisesti kertoi mitä havannoi (ei siis kertonut sitä, mitä minä ns. halusin kuulla).

Ensimmäiset kerrat olivat hieman kivuliaista, mutta helpottivat sitten hoitokertojen edetessä. Hoidot lopetettiin ennen lääkkeellisien hoitojen alkua. Hoitopaikasta sanoivat, etteivät estele ja olivat kuulleet, että joku oli saanut niistä apuakin.

- IVF/ICSI tehtiin ja sinänsä tulos oli hyvä, että limakalvot olivat apremmat kuin koskaan aiemmin 3:lla hoitokerralla ja alkiot jakautuivat erittäin hienosti (joka myöskin oli tuloskelllisinta ever). Ja myös tulin raskaaksi! Mutta valitettavasti se päätyi heti alkuvaiheessa km:oon.

Mutta minulla jäi luottamus siihen, että vyöhyketerapialla pystyttiin tekemään tilanteeseeni parannusta. Ei siitä ainakaan haittaa ollut! :x

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat