Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä suksipussi lasten hiihto ja laskettulusuksile?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Miten te muut olette ratkaiseet ongelman, kun mistään ei tunnu löytyvän? Sukset noin 90 ja 100cm, joten aikuisten pussi on ihan liian isoja.

Kommentit (4)

Vierailija

Meidän laskettelusukset on 88cm, lyhimmät mitä olen nähnyt on 70cm. Niitä löytyy ainakin Stadiumista ja Budgetsportista, tai ainakin syksyllä vielä oli kokoja. lastenlaskettelusuksien pitäisi olla 20cm lyhemmät kuin laskia. Meidän poika 2v1kk on nyt tällä hetkellä noin 100cm ja 88cm sukset on vielä liiaan pitkät ja vaikeat hallita, mutta ostin ne lähinnä ensi talvea ajatellen, jolloin pituutta ehkä 3v neuvolassa noin 108cm. Tänä talvena vain vähän kokeillaan, mutta silti vähän kaduttaa että en ostanut 70 tai 80cn:n pituisia kun lyhyemmillä on kuitenkin helpompi harjoitella...

Monot on suunnilleen sen 28 eli sisäpohjan koon mukaan 18,5cm. Isot nyt mutta paksun sukan kanssa ok, ensi talvena varmaan just sopivat.

Vierailija

Varmaan kannattaa tehdä soittokierros muutamiin urheiluliikkeisiin.

Nyt menee ohi aiheen, mutta onko teillä minkä pituiset laskettelusukset ja monot? Meillä on nyt 100cm sukset, ja monot ilmeisesti 28, mietin että mahtaakohan laskettelukeskuksista löytyä vielä pienempiä?

Vierailija

Toistaiseksi lyhin pussi jonka olen löytänyt on 180, joten ei riitä että kääntää vähän päätä.180-88=92/2=46 eli joutuisi molemista päistä kääntämään ja meni päät päällekkäin siltikin, joten mitään kantokavaa ei enää näkyviin jää....

100-110cm pussi olisi esim. aika hyvä. Säilymailoillehan tuon kokoisia sunnileen on, mutta mahtuuko siteiden kohdalta laskettelusukset ja pehmusteita ei ole siteiden kohdalla, jotka on tärkeät varsinkin lentokoneessa kuljetettaessa.

Vierailija

Mutta mä laittaisin muksujen kamoja aikuisten suksien kanssa samaan pussiin, tai sitten saahan noista isoistakin pusseista yleensä aina sen toisen pään kietaistua siihen koko paketin kanssa "pinoon", ja kiristysnauhalla vaan kiinni.

Uusimmat

Suosituimmat