Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko aamulla (klo: 8.00) tuttipulloon laitettua maitoa antaa lounaalla (klo:11.30)? ov

Vierailija

Maitoa ei siis ole pidetty jääkaapissa välillä.

Kommentit (8)

Vierailija

ja muutaman tunnin päästä vaikka olisi välillä jääkaapissakin. Pieni tilkka, jossa on jo sylkeäkin seassa pilaantuu varmaan tosi nopsaan..

Vierailija

Lopputulos oli, että antoivat tytölle uutta maitoa uudessa pullossa, mutta kyllä vähän pöyristytti, että joku edes ajatteli antavansa lapselle sitä vanhaa. Entä jos tätä toista hoitajaa (joka kielsi vanhan maidon antamisen) ei olisi ollut paikalla tai huomannut tilannetta?

ap

Vierailija

oikeasti mahatauteja jos näin ihmeellisiä hoitajia löytyy enemmänkin. Tiedä vaikka on aiemminkin antanut vanhaa maitoa lapselle.

Vierailija

Mulla on hoitolapsi, joka juo tuttipullosta ja kyllä taatusti laitan lounaalle uuden maidon pulloon. Pullon pesen aamumaidon jälkeen.

Vierailija

Poikani tulevan päiväkodin hoitajan mielestä voi. Olin poikani mukana tutustumassa uuteen päiväkotiinsa kun tämän kyseisen hoitajan mielestä uutta maitoa pienelle tytölle ei tarvitse kun aamuisessa pullossa on vielä maitoa. Seurasin siis kahden hoitajan välistä keskustelua vierestä.

ap

Vierailija

mietin aina että joisinko itse sitä maitoa. Meillä maito on korkeintaan sen tunnin tollain välillä vähän yli ja sitten heitetään pois.

Uusimmat

Suosituimmat