mitä pitää viedä jos menee kylään lapsettomalle pariskunnalle jolla kissoja

Vierailija

Tai leivo itse vaikka joku juustokakku. Ei vaadi paljoa.

Kommentit (3)

Vierailija

lapsettomalle pariskunnalle varsinkin on hiukan helpompi viedä vaikka viinipullo, kissoja nyt ei välttämättä tarvitse huomioida, paitsi jos ne edustavat kyseisen pariskunnan "lapsia" (meillä on sellaisia tuttuja), niille voi vaikka leikkihiiriä ostaa, :), tai kukka ihmisille ja yrttihyllystä vehnänorasta kissoille? Kissat tykkää sitä natustaa, eikä se tarkoita automaattisesti sitä että ne oksentaa sit vatsansisällön ulos. (juu meilläkin on kissoja - ja lapsia)

Teelajitelma? Jotain erikoisempaa teetä? ja se vehnänoras. Tai mausteita? No ehkä se ei oikein oo..tai niitä pitäis olla useempi purkki ja tehdä niistä joku sellofaanipakkaus (kinkkupussiin), tai tosiaan voi leipoa itse jos ehtii (mä teen aika usein suklaamurupikkuleipiä, tosi helppo sotkee aineet yhteen ja sit paistaa, tosin siihen paistamiseenkin meneen n. tunti...).

Pikkusia juustoja ja suolakeksejä ja viinirypäleitä? ja se viinipullo sopis tähän (ja se vehnänoras! Se vois tehdä vaikutuksen että misutkin on muistettu. Tekis ainakin siihen mun tuttuun!) Jospa nää antais ideoita!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat