Onko kukaan käyny Lanzaroten Puerto del Carmenissa

Vierailija

lasten kanssa? Oliko kiva kohde? Joku väitti että on tuulinen, karu ja kallis, ja meillä on matka varattuna..

Kommentit (4)

Vierailija

Olin siellä joulukuun alussa. Koko viikon oli pilvistä, joinain päivinä aurinko pilkahteli lyhyitä aikoja. Olin suurimman osan ajasta farkuissa ja pitkähihaisessa paidassa. En käynyt kertaakaan uimassa, ei tarpeeksi lämmintä mulle. Rannat tyhjiä, niinä aurinkoisina päivinä sinne näytti kyllä menevän ihmisiä. Tuuli paljon.

Maaperä karua, vulkaanista.

Hintataso sama kun Kanarialla muutenkin.

Vierailija

yli 10v sitten. Lapset olivat 4 ja 5, isommat 11 ja 12+ lukioikäinen. Kaikki viihtyivät ja vieläkin toivovat joskus pääsevänsä sinne.

Meillä oli hyvä hotellialue, hyvät uima-altaat, biljardi yms.

Vierailija

2007 keväällä, ja mun mielestä ihan ok paikka. Riippuu paljon hotellista, mutta kyllä me tykättiin, tietysti pienten lasten kanssa aina vähän sumplimista, meillä toinen 4v ja toinen 2,5v. Mut ihan OK, käytiin siellä isossa ostarissakin, mikähän se nimi oli...en nyt yhtään muista, oisko se alkanu B:llä... Mut hyvin löyty ruokaa lapsillekin, siis jotain tavallisempaa mikäli ei oo tottunu maistelee kaikkee, ja tarjoilijat ainakin HUOMIOI lapset, aluks lapset oli ihan ihmeissään ku ne oli aina kutittelemassa ja pelleilemässä, mut loppulomasta pienempikin jo virnisteli niille ihan estoitta. Kai Kanarialla aina tuulee..

Itse käytiin siellä saarikierroksella joka pysähtyy sen Picasson talolla, sinne en kovin pieniä veisi, siis aika kuumaa ja lapsille tylsähköä istuskella bussissa vaan. Vesi oli maaliskuussa kylmää meressä, mutta pääsihän siihen rannalle kuitenkin varpaita uittamaan ja simpukoita keräämään. Aika rauhallista oli, ainakin siinä missä me oltiin, tosin en nyt enää muista hotellinkaan nimeä.. Menisin uudestaankin.

Vierailija

isä, äiti ja lapset 10 ja 3 v. Tykättiin kaikki kovasti, oli ihan ok paikka, vaikka tuulista olikin. Tammikuussa oli mukavan lämmintä silti. Hintataso oli ihan normaali, eihän missään Kanarialla nykyisin halpaa olekaan. Suosittelisin kyllä muillekin, Kanarian kohteista meidän suosikki.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat