Rv 34+4 ja menkkasärkyilyä?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla on tällä hetkellä viikkoja 34+4. Ja synnytystä odotetaan jo kovin innokkaasti, ei oikein malttaisi odottaa, että saisi vaavin jo syliinsä :) Mutta, sitä kyselen, että onko ihan normaalia, kun mulla on alkanut välillä olla vatsalla ja sisäreisillä menkkasärkyilyä? Vai ennakoiko se tulevaa synnytystä?

bambiino rv 34+4

Kommentit (2)

Vierailija

joista tässä on ollut tuntua pitkin matkaa... Itse olen nyt siinä tilanteessa, että kun seuraavan kerran nuo "menkkakivut" käyvät vähänkin säännöllisemmäksi (niitä tulee myt jo koko ajan pitkin päivää..) - soitan piipaa-auton ja painun Tampereelle... Toivoisin kuitenkin vielä ainakin muutamia päiviä tai viikkoja ennen lähtöä, että ei tarvittaisi lainkaan keskolaa...

Katjalah&nelonen rv34+5 (HUIMAN kauan olenkin voinut kotosalla olla!)

Vierailija

mulla oli viikko ennen syntystä tai ollut kaikilla kolmella aikaisemmin tuota menkkamasita kipuilua, kuten kuvasit, ja synnytys tosiaan oli sit lähellä.

mut viikkojen puolesta toki toivun sulle et nitä tulsi lisää ettei tulsi keskos lasta, oisihan se mukava saada se syliin ja kotiin parin päivän ikäisenä kuin se että noilla viikoilla voi jopa kk päivät olla sairaalassa, siitä taas ei nauttisi niinkään.

malttia vaan, kyllä se aikanaan syntyy ja oma pieni on kainalossa sitten, tiedän tunteen juuri tuosta malttamattomuudesta, samnlainen olen minäkin, mut järki sanoo et pienen on vielä hyvä kasvaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat