Ajattelin lopettaa provoilun. (ov)

Vierailija

Tuli tästä yhdestä ketjusta ilmi, että jotkut oikeasti pahoittavat mielensä provoilusta, joten ajattelin sitten lopettaa. En koskaan provoillut kipeistä/vaikeista aiheista tai oikeista henkilöistä enkä ajatellut loukkaavani ketään vaan luovan yleistä hilpeyttä av:lle aina silloin tällöin, mutta ilmeisesti olin väärässä.

Anteeksi.

Kommentit (9)

Vierailija

mutta silti tuntui olevan niin kovin kamalaa, että parempi on että jätän koko puuhan. Joskus sille ei voi itse mitään jos aloittama provoketju saa uuden suunnan. Tuo pomo ja haisuli -ketju oli juuri siinä rajoilla, että harmittaako jälkikäteen vai ei. Harmitti hieman kyllä kun toiset tosissaan halusivat auttaa.

Provoilu on taiteenlaji :) Mutta saa jäädä nyt minun osaltani.

ap

Vierailija

provoja on kivoja ja niitä vastaan ei ole mitään. Mutta toi on sairasta, että kirjoittaja jatkaa ja jatkaa ja yrittää tehdä ketjusta mahdollisimman toden oloisen ja hokee joka välissä että ei ole provo. Ja suurin osa vastaajiasta yrittää tosissaan ratkaista jotain ongelmaa tms. Minusta tuollaiset ihmiset on yksinkertaisesti kusipäitä. Herrasmiesprovoilijat on palstan suola ja ok, mutta kuka kaipaa noita kusipäitä, kysyn vaan.

Vierailija

"Pomo lähetti minulle sähköpostiviestin, että haisen." x2

"Saako keltarauhasta puristella?"

"Kannattaako ostaa kaksostenvaunut yhdelle lapselle?"

ap

Vierailija

Musta sellaiset ketjut on kieltämättä joskus harmittavaisia, missä on ihminen hädässä, eikä tiedä onko se oikeasti hädässä ja pitäisikö sitä tosissaan yrittää auttaa vai vedättääkö se vaan. Mutta onhan täällä sitten melko harmittomia naapurikyttäysprovoja ja muita kinasteluvedätyksiä riittämiin.

Vierailija

Hyvä juttu vaikka eipä oikeastaan enää hetkauta mua. Olen jo jokin aika sitten lakannut lukemasta mitään omakohtaisia otsikoita, jos on pienikin mahdollisuus että on provo. Se on vaan niin tympäisevää kelata että provo vai ei provo. Käyn täällä katselemassa mitä puhutaan iltiksen otsikoista tai sellaisista, ja valikoiden lueskelen myös muita ketjuja joissa provon mahdollisuus on pieni. Mutta siis nämä ketjut missä ihmiset muka tilittävät elämäänsä jätän suosiolla pois.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat