Onko täällä muita joilla ulkomaalainen puoliso?

Vierailija

Mitä ongelmia suhteessa? meillä on luottamuspula ja se kun mies ei

osallistu täysillä kotitöihin, tai ei siis ollenkaan. On myös uskottomuutta,

olen löytänyt naisten puhelinnumeroita. Olen henkisesti ihan poikki.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

vastaa jo omaan kysymykseesi... Mikäli mies ei osoita mitään kasvamisen oireita, pistä ihmeessä pellolle!

Se ulkomaalaisuus ei selitä pettämistä yms. muita parisuhteen ongelmia. Eikä kostamalla saavuta mitään, ainakaan positiivistä. Lapsen vuoksi olisi parempi, että eroatte, ja varmasti oman itsetuntosikin kannalta paras ratkaisu.

Oma mieheni on myös ulkomaalainen, ongelmiakin meillä on ollut parisuhteessa, vaan nyt liki 14 yhteisen vuoden jälkeen olemme edelleen yhdessä, onnellisina. Monen mutkan kautta olemme kulkeneet...

Vierailija

On öitä poissa, naisten puhelinnumeroja on taskuissa ym. ja hän on komea mies. Meillä on yksi lapsi josta hän ei juuri kyllä välitä.

Hänen paras kaveri on oikea gigolo, joten varmasti niin on myös hän.

ap.

Vierailija

Lainaus:

Vai eikö ole harjoittava juutalainen? Kuulostaa ikävältä tyypiltä. Oletko ajatellut maksaa potut pottuina ja pettää vuorostasi?

Tietty Hankukat sun muut viettää ihan kuin joku suomalainen joulunkin.

Mutta on varmasti ateisti enempi. Emme koskaan puhu uskonnoista, enkä ole mikään käännnynnäinen.

Minä en petä kun en ole sen luonteinen. Haluaisin erota, tunne vain vihaa ja inhoa häntä kohtaan. Hän ei viitsi käydä edes töissä.

Joskus on kaverinsa pizzeriassa tuntihommissa.

ap.

Vierailija

ei tasapuolinen. Minä myös olen aina tienannut enemmän kuin mieheni (se britti ylempää), mutta häntä se ei ole ikinä haitannut, päinvastoin ;-) Se tekee mielellään kaikenlaisia palveluksia ylläpitonsa eteen.

Vierailija

Itselläni on myös ulkomaalainen mies, loistava kumppani sanan varsinaisessa merkityksessä, paras ystäväni ja uskottuni.

Yhdessä ollaan oltu jo 13v, eletty eri maissa.

Vierailija

Ulkomaalaisuusei määritä suhdettamme, vaikka kulttuurieroja onkin. Me olemme varsin tasapuolisia liitossamme. Kumpikin tekee kotihommia ja lapsista huolehditaan yhdessä. Meidän tilannetta vaikeuttaa se että tienaan kolme kertaa enemmän kuin mies - sitä on monen miehen vaikea hyväksyä.

Vierailija

vain yksi piirre. Todella kunnollinen mies, vaikka brittinä sille maistuu kyllä alkoholi ja kovaääninen on myös. Lisäksi huutaa myös lapsille ja pitää niille kovan kurin. Olen tosin 16 vuoden jälkeen täysin tottunut noihin kulttuurillisiin "haittapuoliin", sillä hyviä puolia on ainakin yhtä paljon, mukaanlukien aito kohteliaisuus ja huomaavaisuus joka ei ole karissut ollenkaan vuosien saatossa, lasten myönteinen huomiointi ja mukaanottaminen kurin vastapainona, villi ja virkistävä huumorintaju sekä uskomaton kylmänsietokyky.

Vierailija

ap? onko lapsia? tosiaan tuota on ihan myös suomalaisissa ja kaikissa.....

joo mullakin on sieltä naapurista puoliso...

hyviä ja huonoja puolia toki on niinku kaikissa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat