***+++*** HAAHUT tammikuussa ***+++***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tervetuloa taas tänne uudet ja vanhat haahut, eli keskenmenon kokeneet ja nyt uudelleen raskautuneet!

Ajattelin availla uutta pinoa tänne. Hermionen uutisten jälkeen on jäänyt koko vauvahaaveilu ihan taka-alalle. Jotenkin nuo kuukausipinot eivät ole minua varten. Tuntuu, että jokapuolella on liikaa innostusta ja riemua. Itse vellon vieläkin täydessä epävarmuudessa, joka toinen päivä tästä tulee jotain ehkä, joka toinen päivä ei.

Mukavaa alkanutta vuotta 2009 kaikille!

-Myy 13+0

Kommentit (8)

Vierailija

Onnea myy ja uusinuppu, ilostuttavista ultrakuulumisista!!!

Täällä omaan napaan kuuluu seesteistä keskiraskautta, ja kasvavaa luottoa tulevaisuteen, harvemmin tulee mietittyä kauheuksia joita vielä saattaa tapahtua, vaikka helposti huolestuu pienestäkin puristuksesta, mutta onneksi on neuvola ja äpkl, joiden hoitajia piinata turhalla huolellaan :O)))!!

Pieni hunni polskii ja melskaa vallattomasti pitkin päivää masussa, erityisesti auto saa hänet villiksi :O)))!!!! Olo on hyvä, lukuunottamatta ikävää selkäkipua, joka nyt itseasiassa tuntuisi vähän hllittäneen istuttuani eilen shiatsuhierontatuolissa yhden setin ajan. Taidanpa vääntäytyä vielä toisen session nauttimaan :O)!! Ultrissa kaikki hyvin, hunni kasvaa niinkuin pienen pojan pitääkin ;O)))!!

UN mulla hiukset tuuhentuneet nyt raskausaikana, jopa niin, että eräs ystävä huomautti asiasta!! Mutta eikös se vanhan kansan uskomusten mukaan mene niin, että poika kaunistaa äitiään ja tyttö vie kauneuden, jospa siellä pieni tyttö kasvaa masussa ;O)!? Vielä tuosta "tunteiden palosta", mulla kanssa leimahduksia ensimmäisten rv:n aikana, nyt olen tasaantunut jopa lammasmaiseksi viilipytyksi :O))))), mutta niin vaikuttaa tuo mieskin tehneen, ei ONNEKSI saada enää sellaisia megariitoja aikaiseksi, kuten aiemmin (ennen raskautta). Tuntuu olo niin hirmu onnelliselta, että alkaa heti itseäänkin kaduttaa kun alkaa rähjäämään takaisin toisen kiukutteluun :O))!! Mies on ottanut tavaksi tulla pian sovittelemaan, sanoen, ettei saa riidellä hunnin äidin kanssa, no siinähän leppyy alta aikayksikön :O))!!

Nyt on ryhdyttävä vauvan nukkumasopen maalauspuuhiin, ja odottelemaan sisustusvissioiden syntymistä :O)))!!

Tsemppiä jä tarrasukkia odotukseen siskot!!!

T. Hyttynen ja Hunni 21+3

Vierailija

Näin pitkälle olen jo päässyt!

Ihanaa ja upeaa! Nyt jännään, et meneekö tämäkin odotus pitkäksi, kuten kahden aijemman kanssa!

On minulla ollut supistuksia, aikalaillakin vaan eivät vielä kipeitä. Pysäyttäviä kylläkin ja kävelyni jo aika vaappumista!

Minun vatsani koko huikea ja lapsivettä on max.juuri normaalirajojen ylärajalla.

Neuvolassa sanoi, että laittaa minut ehkä kontrolliin laskettunaikana veden määrän ja tukalan ja jätti massuni takia!

Meillehän kuului s vko 27 ultra jossa todettiin mm. lapsiveden määrä ja lapsen painoarvio joka oli hiukan alle 3kg tuolloin. Tosin pää oli jo niin alhaalla, ettei mitta täysin luotettava ollut!

Keskiviikkona minulla neuvola ja olen koittanut kaikkea mahdollista "tilani kypsyttämiseen"...liikkua, kahta ÄSSÄÄ...kun en muista mikä seksin ja saunan lisäksi oli.

Olisihan se mukava kokea luonnollinen/ käynnistämätön alku! Vaan näitäkään asioitakaan kun itse ei voi päättää!

Mukavia uutisia muillakin ollut nytten eli zemppiä kaikille ja näin pitkälle toivon muidenkin onnen kantavan!

Vierailija

Ylöspäin!

Ja toivottelen Virvaliekin tervetulleeksi tännekin puolelle..

Täällä jatkan panikointia ja yritän nauttia samalla.

-Myy ja Saimi 15+6 (oikeasti meillä ei työnimeä ole vielä, mutta äitini puhuu Saimista)

Vierailija

Aika vierii päivisin ja illasta kaatuu sänkyyn.. olo on aika turta ja olen valmiiksi miettinyt, et mitä iloista minulla on jos tämän vauvan menetämme..millä jaksaisin taas eteenpäin..olen miettinyt, et laitan piuhat poikki, mut sitten taas tulee se uhma, et jos kuitenkin jaksais..

En vielä ole menettänyt tätä pikkuista sissiä..mutta ti oltiin uä.ssä ja kaikki oli tosi hienosti. Ja illasta kun raketit alkoi paukkua, niin pyyhin paperiin roosaa hailua viivaa..sitä se nyt on ollut joka päivä..roosaa, ruskeaa..roosaa..selkä ei ole kipeytynyt, eikä masuun sattunut, lämmöt on koholla viel ja tissit kipeet, mut olo on petetty..ensin annetaan ns luomuna vauva, ilman lääkkeitä ja sit asiaa heti kyseenalaistetaan..monet puhelut olen kätilön kanssa spekuloinut, mutta ensike asia katsotaan uudestaan ja vauva ultrataan ja sitten ollaan taas viisaampia..joku sanoi, et ruskuaispussi lopettaa työtänsä näil viikoilla ja istukka alkaa täystyön, et se voisi asian aiheuttaa? Lääkäri sanoi, et vauvan yläpuolella on jäänteitä ruskuaispussista ..istukka kasvaa navan puolelle niinkuin esikostakin, mietin, et kumpikin naperoista on sektioitu, et mitä jos istukka on kiinnittynyt siihen arpikohtaan ja siksi vuotelee? Ja kätilö sanoi, et kun oheteita käyttää, ni se moninkertaistaa jonkun esim limakalvovuodon..huoh..ette usko et tuun huulluksi..mieli on niin maassa ja myyty..

ilmottelen viimestään ensviikolla miten kävi ellei asiat ala tapahtumaan ennen sitä:(

Sorry omanapainen viesti, mut olo on aika saako sanoa suoraan:paska..

Vierailija

Vihdoin on tuo nt-ultra käyty. Meinasi mennä koko päivän ohjelma tosin uusiksi, koska muksulla alkoi eilen illalla ripuli. Aamulla näytti jo hiukan paremmalta ja vein tytön 2h hoitoon, joten päästiin miehen kanssa ultraan, mutta nyt näyttää tuo ripuli taas jatkuvan..

Ultrassa oli ihana käydä. Pikkunen siellä venytteli ja vastasi edelleen viikkoja. Tuntuu hurjalta ajatella, että pp-mitta on jo 76mm!! Turvotusta oli 1,1 joka on kai normaalin rajoissa. Ehkä tämäkin rouva uskaltaa henkäistä hetkeksi ja nauttia näistä vaivoista :)!

Mitäs muille kuuluu?

-Myy 13+5

Vierailija

Toivottavasti pieni nuppunne voi edelleen hyvin ja saatte ensi viikolla hyviä uutisia. Tässä pinossa niitä kurjia onkin jo ollut kerrakseen. Tuntuu kohtuuttomalta tuollaiset vastoinkäymiset.

Mistä tulikin mieleeni, että joku oli huudellut sinua tuolla vauvakuumeen puolella, en nyt enää muista oliko se joulukuun vai tammikuun pinossa, mutta käypä katselemassa.

Vielä on muutama päivä np-ultraan. Huoh. Lääkäri kyllä jo ultraili 2 vk sitten ja silloin vielä oli kaikki ok. Mutta miten voi ihminen olla näin masentunut ja peloissaan. Onkohan koko loppuraskaus tällaista. Esikoisesta ei osannut kuvitella mitään, osasi vaan nauttia. Kunpa pystyisi siihen vielä.

Mukavaa viikonloppua!

-Myy 13+1

Vierailija

Olen iltasin ollut niin tuskasen väsy, että en ole koneelle kyennyt. Kummastakaan jo yläkerrassa nukkuvasta lapsosesta en ole voinut huonosti, mutta nyt on aamu, että iltapahoinvointia..en osaa suhtautua tähän, koska jotenkin raskaus ei vieläkään istu minuun sillaiten luontevasti..ei siis harmita, mutta jotenkin sillain kattellaan nyt meininkiä.. Keskiviikkona oltiin kontrollissa, vuosin 6 päivää sitä haileeta roosaa ja ruskeaa..lääkäri kysyi, et millainen olo? Sanoin, et intuitioni sanoo, et kaikki hvyin, ja realistinen minä sanoo et dg on keskeytynyt keskenmeno.

No, turhaa asiaa spekuloitiin, vaan pötkölle ja kurkattiin mitä kuuluu kukkuluuruu..mittaa oli Sintille tullut puolet lisää ja vastasi nyt kokonaan viikkija eli ti 0li 8+1. Nyt siis 8+5...

massu on pönähtänyt aivan mahdottomaksi..toppahousut kinnaa ja töissä nukahdin nukkariin lasten mukana..no, onneksi ei ollut kuin muutama hoidossa;)

Koitan viel muutaman viikon sinnitellä, että en asiasta puhuisi, mutta katsotaan. Piikit on menneet hyvin, muistaminen takkuaa ja olin unohtanut, et aine kirveltää pistämisen jälkeen. Vanhoihin raskausarpiin kantsii varoa pistämästä. Se sattuu.

On se ilon ja haikeuden vuoristorataa..viimenen villahaousu..minit annoin itseni unelmoida, että miltä se ihana tuhisia ja natisia tuntuu ja tuoksuu, kun sen saa rinnalle..se antoi ilolle lupaa tulla päivätajunnan puolelle..meidän viimenen villahousu..sitten on perhe koossa..haikeaakin.. Onkos sellaista "kilahtelua" ja äkäilyä ollut ilmassa muilla? meillä lenteli lehdet ja tyynyt eilen, kun siis ihan leimahdin..itekkin äimistyin, en ihan noin tulinen tapaa olla..

Olipa Myy mukava kuulla, et teilläkin kaikki kunnossa.. Viikot ne vain vierii sinullakin. Kohta saat alkaa odotaa ensimmäisiä liiketuntemuksia:)

Onko muilla hiusten voiko sanoa laatu muuttunu? Sampratti minust tuntuu, et saisi joka päivä olla pesemässä:(..

Nyt kello on tuhat ja sata ja yläkerta herää 07.30.noin, joten pakko mennä nukkumaan. Nuhaa yrittää tuupata ja olen alannut nukkua kahdella tyynyllä..jalkoja pakottaa ja pissalla saa juosta 4 krt yössä..mutta aikansa kutakin..kait:)

Ihanaista loppuvkk.loppua kaikille:)

Missäs muut haahut luuraa..?

UN

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat