Onko tuo Irina Björklund muka tosiaan vasta 34 v?

Vierailija

Muistelen, että jossain ihan äskettäin sanoi olevansa 34-vuotias, vai muistelenkohan väärin... Näyttää kyllä yli 4-kymppiseltä (iho yms.).

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En tiedä mikä kädenvääntö on tehty esim. uusimman Me Naisten kannen kanssa. Vähän on saanut punaa poskille sipaista ja huulikiiltoa laittaa Irinalle, näköjään.

Mutta sen verran "nolo look", ettei kansitiedoissa ole meikkaajan nimeä (kuka tuon "meikin" nyt haluaisi tunnustaa tehneensä!?).

Kivalla meikillä tuo kansi ja kuva olisi paljon parempi!

Vierailija

tuon näyttelijän saa ihan minkänäköiseksi vaan huippukauniiksi ja huippurumaksi koska hän on näyttelijä ja osaa ottaa roolinsa

omana itsenään hän näyttää itselleen

kaikkien naisten elämänsisältö ei ole ulkonäössä ja ulkonäöllä miellyttämisessä

kaikkia kana-aivoja täälläkin liikkuu

Vierailija

vaikka itse oonkin tällainen vain vuoden sitä nuorempi tavis kotiäititapaus, niin en kyllä ihan noin riutuneelta näytä minäkään edes kauppaan lähtiessäni.

tosin hienoahan se kai on jos joku osaa olla noin sinut itsensä kanssa ja piittaamatta ulkonäköseikoista.

Vierailija

Sillon kun ponnahtivat pinnalle, molemmat Irina ja Peter, Rukajärventie-elokuvan myötä, niin olihan hänen imagonsa ihan erilainen? Voitti kaikenmaailman kesäkissa-äänestyksiä, Suomen seksikkäin/kaunein nainen jne. Jos halusi sen jälkeen tulla jotenkin vakavammin otetuksi taiteilijaksi? Omasta mielestäni ne eivät kyllä olisi sulkeneet pois toisiaan..

Vierailija

Irinan mukaan sillä ei ole edes varaa jäädä kotiäidiksi. Enemmänkin suren, että se ei tajua ottaa itsestään irti sitä mitä saisi... Se on laitettuna herkullisen näköinen..

Vierailija

Itse olen 30v ja ihan kauhulla odotan että muutunko yhtä vanhan näköseksi muutamassa vuodessa kun en käytä mitään kosteusvoiteta tms. Hui!

Vierailija

Ajattelin jo sitä kun näin hänet telkussa, oisko hän ollut siinä Bettinan ohjelmassa sahaa soittamassa? Niin valjulta ja kalpealta näytti. Olisi upean näköinen jos vähän korostaisi kasvojen parhaita piirteitä! Minustakin näyttää aika vanhalta ja riutuneelta:(.

Vierailija

Näyttää muutenkin kyllä ikäistään paljon vanhemmalta (minkä ikäinen hän mahtaa oikeasti olla?).

Tosiaan meikattuna olisi varmasti kaunis, kun on kuitenkin hyvä kasvojen luusto. Mutta eihän sitä pidä meikata vain ulkonäkönsä vuoksi, jos ei tosiaan itse halua käyttää meikkiä. Sen ymmärrän, kun en itsekään halua käyttää esim. silmämeikkiä, kuin juhlissa yms (silmämeikin teko on sen verran rasittavaa ja ällöä hommaa, etten viitsi nähdä vaivaa sellaiseen arkiaamuina..).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat