Hah, eräät kateelliset (?) tutut eivät toivota Onnellista uutta vuotta, vaan "hyvää" vain!

Vierailija

Luulevat varmaan, että "Onni" on ainesosa, jota annetaan säkissä tietty määrä maailmaan ja se loppuu, jos sitä toisille jakelee holtittomasti. Itse jää pian ilman....

Kaikenmaailman kiertoilmaisuja pitää käyttää, mutta onnitella ei saa kuin syntymäpäivistä ja sekin sormet ristissä selän takana, ettei sitä oikeasti tarkoita.

Kommentit (10)

Vierailija

siis mä toivotin kaikille hyvää uuttavuotta.. en edes ajatellut, että joku voisi olla noin sekaisin, että tulkitsisi sen noin.. toivottavasti et siis kuulu mun kaveripiiriin :D Ei silti, hyvin olisit peitellyt tuon, että päässä on noin paljon vikaa.

Vierailija

kaikille joulukortin saajille hyvän tai rauhallisen joulun toivotuksen ja hyvää uutta vuotta... ?!?

Nimittäin äidinkieleni on ruotsi, eikä sellaista ilmausta olekaan kuin lyckligt nytt år.... se ilmaisu nyt vaan on että gott nytt år, eli hyvää.... ei tule mieleen, että joku kortin saaja sitten loukkaantuisi kun lukee hyvää eikä onnellista....

vähän köyhää, että korttiin kirjoitetusta muodosta joku vetää herneen nenään.

Häiden onnittelujonossa onnittelematta jättäminen kasvokkain onkin eri asia.

Vierailija

mahdollisesta provosta huolimatta mieleeni tulee henkilö, jota pidin ystävänäni. Hän ei toden totta osaa tai tahdo onnitella (edes pakon edessä, esim. hääonnittelujonossa hän kohdallamme sanoi:"No sä nyt pääsit naimisiin ekaks! Onks hienoo?").

Nainen onkin aika pahansuova ja katkeran oloinen, haukkuu ja kadehtii muita helposti. Hän ei halua onnitella koskaan tai ketään ja jos sen joutuu tekemään, on teennäinen ja elekieli kertoo, ettei sitä tarkoita.

Yhteisen ystävämme kertoessa raskaudestaan tämä tokaisi takaisin jotakin siitä, ettei tahdo onnitella vielä, kun raskaushan ei vielä ole lopussa ja muistutti vain, että:"Toivottavasti sulle ei käy niinkuin siskolles, (Joka sai keskosen)" Olin kyllä vähän siinä sivussa suu auki.

Mutta onhan näitä onnitteluongelmaisia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat