Kenen mielestä täällä on

Vierailija

paljon fiksumpaa porukkaa kuin Vauva-puolen aihe vapaalla?

En tiedä kuvittelenko vain, mutta jotenkin tuntuu että vaikka aiheet ovat melkein samoja, keskustelut ovat jotenkin viksumpia ja tyhmiä provoja ja lehtipihvi&pepsi-tyyppejä on vähemmän. Ja ei täällä ole niitä tikuttajia ja mitä ovoilijoita ovatkaan.

Onko joku muu huomannut samaa?

Kommentit (12)

Vierailija

Jos siis tekniset ongelmat on saatu kuntoon. Tämä perhe-palsta on ollut koko ajan ihan moitteeton.

Mitä luulette, kuinka moni lukee kumpaakin palstaa? Tai palstailee säännöllisesti molemmilla? Olisikohan perhe-palsta jo suositumpia, vauvalla on aina niin hiljaista.

ap.

Vierailija

eikö sulla vauva katko yhtään enempää kuin perhekään, vai onko sulla joku eri linkki tai jotain. Ilmota kun keksit miten vauvan saa toimimaan, niin voi harkita paluuta sinne, jos vika onkin vaikka jossain linkissä.

6

Lainaus:

Selittäkää vähän: minä saan tämän saman auki sekä vauva.fi:llä että perhe.fi:llä. onko tällä muka jotain eroa riippuen siitä kumpaa kautta tänne päätyy?

Vierailija

Selittäkää vähän: minä saan tämän saman auki sekä vauva.fi:llä että perhe.fi:llä. onko tällä muka jotain eroa riippuen siitä kumpaa kautta tänne päätyy?

Vierailija

Minäkään en enää jaksa mennä vauvalle, vaikka ennen siellä usein kävinkin.

Täällä ei myöskään ole niin paljoa teknisiä ongelmia, vauva-palsta oli ennen ainakin koko ajan jumissa.

ap.

Vierailija

taisi olla yksi suurimmista syistä. Onnex tää Perhe ei oo ihan yhtä paha.

6

Lainaus:

Minäkään en enää jaksa mennä vauvalle, vaikka ennen siellä usein kävinkin.

Täällä ei myöskään ole niin paljoa teknisiä ongelmia, vauva-palsta oli ennen ainakin koko ajan jumissa.

ap.

Vierailija

Vauvalla olin jossain vaiheessa pitkäänkin, mutta en ole sinne enää kuukausiin viitsinyt mennä. Täällä on vauhdikkaampaa ja elävämpää keskustelua. Eikä pelkkiä vauva aiheita vaan myös muita huttuja.

Lainaus:

paljon fiksumpaa porukkaa kuin Vauva-puolen aihe vapaalla?

En tiedä kuvittelenko vain, mutta jotenkin tuntuu että vaikka aiheet ovat melkein samoja, keskustelut ovat jotenkin viksumpia ja tyhmiä provoja ja lehtipihvi&pepsi-tyyppejä on vähemmän. Ja ei täällä ole niitä tikuttajia ja mitä ovoilijoita ovatkaan.

Onko joku muu huomannut samaa?

Vierailija

Missäs itse olet?

Lainaus:

jk. Missä oikein luulet olevasi, jossain Perhepistefiissä vai?

Ilmeisesti jotain vauvalaisia on tunkeutunut tännekin, kun näin ikäväksi menee.

Kysyin ihan asiallisen kysymyksen.

ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat