Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kerro meille tulevaisuutesi haaveet, toiveet ja unelmat!

Vierailija

Itsellä on haaveena ihana omakotitalo, rauhallisella paikalla ja muutto takaisin kotiseudulleni. Toiveena on, että raskaus menisi hyvin loppuun saakka ja saisimme terveen lapsen ja että itsellä ja läheisilläni terveys pysyisi hyvänä.

Kommentit (4)

Vierailija

-isompi, uusi asunto, haaveissa rivitalo. 5h+k+s olis ihana

-vielä kaksi lasta (kaksi jo on). Ja jos oikein hurjia sais toivoa, niin olis ihanaa, kun lapset olisivat terveitä. Eikä haittais, vaikka tulis tyttö ja poika ;)

-Onnistuisin viimein loputtomassa yrityksessäni takaisin normaalipainoon. Sellaisen 16kg kun saisin pois, olisin ikionnellinen

-Kaksi luppakorvakania :) Ne on ollu haaveena jo kymmenen vuotta, mies vaan ei suostu

Nämä siis konkreettisia. Sitten tietty maailmanrauha, terveys yms tavalliset :)

Vierailija

on seuraavia juttuja:

-tärkeimpänä ja kaiken muun yli on terveys, sekä oma että toisten. tämä on suuri klisee mutta olen nyt itse huomannut miltä tuntuu kun sen (meinaa) menettää

-työ, että pärjäisin työssäni ja pääsisin eteenpäin urallani mielekkäisiin ja hyvinpalkkattuihin tehtäviin, joita arvostan

-parisuhteeni; haluaisin kihlautua ja avioitua avopuolisoni kanssa ja ehkä jossain vaiheessa perhettäkin.

Vierailija

Olen nyt ollut kotona kohta 7 vuotta, lapset 6,5v, 5v ja 3v. Olisi varmaan aika etsiä työpaikka ensi syksynä kun keskimmäinen aloittaa eskarin ja esikoinen koulun. Mutta en vain millään raaskisi laittaa kuopusta 10h hoitoon, eskarilaisella ja koululaiselle iltapäiväkerho varmaan vielä menisi.

Mutta mitä töitä tekisin... sitä mietin.

Vierailija

että työpaikka pysyisi laman kourissakin, vielä saataisiin joskus neljäs lapsi ja pitkäaikainen haaveeni olisi joskus suorittaa yksityislentäjän lupakirja

Uusimmat

Suosituimmat