Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin lapselle kunnon tyyny?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

millon ootte siirtynyt kunnon tyynyyn, tai ainakin vähän paksumpaa? onko siitä haittaa jos pari vuotiaalla jo kunnon tyyny?

meil tyttö nyt 2v 2kk ja nukkuu vieläkin swellasel vauvatyynyl, tosi lättänällä, on kelvannut hyvin ja nukkunutkin hyvin mut nyt oon huomannu et usein kun on nukahtanut niin on laittanut unipupunsa päänsä alle joten aattelin et onkoha liian lättänä tyyny, lisäks must tuntuu et ihanku ois ryhti hieman huono. nukkuu aina kyljelleen joten eisaa tyynystä kyl tarvittavaa tukea niskalle.

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä on samanikäinen tyttö, ja varmaan joskus kesällä tai alkusyksystä vaihdettiin jo "vauvatyyny" vähän isompaan "lastentyynyyn". Tuo taitaa olla joku Finlaysonin tms. tyyny, aika littana sekin vielä on. Meillä taidettiin toi tyyny hommata siinä vaiheessa, kun aamuisin kun köllitään joskus porukalla vanhempien parisängyssä, neiti "ryösti" meidän jommankumman tyynyyn ja saattoi tyytyväisenä vielä joskus nukahtaa sitten hetkeksi uudelleenkin :)

Mä en tiedä mistään suosituksista tms, mutta kyllä mun mielestä voi tän ikäisellä olla jo tollanen lituskainen lasten tyyny. Varsinkin, jos sitä selkeästi kaipaa, kuten taitaa teidänkin tyttö kaivata :)

Uusimmat

Suosituimmat