Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos eka meni yli lasketun ajan niin meneekö usein toinenkin?entä koska pää kiinnittynyt?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

itellä meni 5 päivää yli lasketun ajan esikoinen, mietin vaa eiks yleensä sit toinenkii mene lähelle ainakii. et ei oo viel toivoakaan et pääsis monee viikkoo synnyttää? nyt 35+4.

kuinka pitkä aika teil mennyt pään laskeutumisesta synnytykseen? katoin esikoisen odotus korttia nii siin lukee mulla et 37 viikol pää kiinnittynyt lantioon lähtöasemiin ja tosiaa tosta viel meni yli 3 viikkoa ennen ku synty. nyt olin neuvolas nii sano et pää heiluu viel aikalailla ettei oo lähelläkää kiinnittynyt...

Kommentit (4)

Vierailija

mulla eka synty 2vko lasketunajan jälkeen ja toka saman verran ennen. toka myös oli todella aikasin lähtökuopissaan alhaalla ja aiheutteli myös puolesta välistä alkaen supistelujakin. en muista ekasta millon laskeutu, tais heitellä kuperkeikkaa laskettuna päivänäki vielä jollen väärin muista.

Vierailija

Eli nyt todennakoisesti laskeutuu myohemmin ja lahempana synnytysta. Sulla ei ole vauva edes viela taysiaikainen eli ainakin 37 viikkoa on vauvan kannalta parempi saada tayteen (tosin vaikka syntyisi nytkin, mitaan isompaa ongelmaa tuskin olisi) eli viela ei kannata haikailla synnyttamaan, ainakaan jos ei vauvalla tai sinulla ole mitaan erityista hataa (jolloin kylla laakarit kaynnistaisivat synnytyksen). Raskaudet ovat samallakin naisella erilaisia eli mitaan varmaa kukaan tuskin osaa sanoa.

Vierailija

Tiiäkkö, ei sun pitäis edes toivoa että vielä syntyy! Toki sun viikoilla vauvat pääsääntöisesti pärjää hyvin, mutta kyllä se täysiaikaisuus on ihan tavoittelemisen arvoista!

Mulla eka meni 13 pv yli lasketun, kolmas käynnistettiin kun 11 pv yli lasketun. Kakkosen tuli ihan omin avuin 39+4.

Ainoastaan eka kiinnittynyt ennen synnytystä, kakkonen ja kolmonen laskeutui kunnolla vasta ihan synnytyksen aikana (ei kuitenkaan hidastanut synnytystä millään muotoa).

Vierailija

mä tietenkään toivo että nyt syntyis jo näil viikoil, tänää 36+0, aattelin vaa et onkohan toivoa et syntyis pari viikkoa etuajassa jolloin ei olis kunpari viikkoa aikaa, kun on aivan eri asia jos syntyy vaik pari viikkoa yli la:n niin sillonhan täs ois viel melk.6 viikkoa aikaa. olo alkaa olla jo todella tukala, pahoinvointia joka päivä ja heikko olo, lisäks maha kivi kovana jatkuvasti nii vaikea toimia esikoisen kanssa päivästä toiseen, pukemiset yms.joten toivon miel. et tää syntyy vähän ennen kun jälkeen, ei tietenkään vielä pariin viikkoon.

ens viikolla on lääkäri sitten et kaipa tuo näkee jo vähän kohdunsuun tilannetta onko yhtää pehmenny tms.nii antais henkisesti parempaa mieltä jos tietäs ettei kauheen kauaa tarvis kärvistellä enää.

hb ki on 100 pintaan ja ensaa nostettua ees mitenkää sitä kun tuntuu et kaikki rautavalmisteet tekee mulle kauheet haittavaikutukset, on tosi väsynyt olo.

Uusimmat

Suosituimmat