Tässä sitä taas ollaan näiden läskien kanssa!! Vihaan itseäni.

Vierailija

Huokaus...Olen se, jonka mies uhkasi keväällä ottaa eron jos en laihduta. No mulla oli massiivinen työuupumus päällä ja enhän mä mitään laihtunu, vaikka yritinkin. Nukuin 3 h yössä jne....

Erohan siitä tuli (ehkä se vaan kärjistyi mun läskeihin). Mieshän oli jo vuodet haukkunu mua läskiksi, rumaksi, lehmäksi jne.

No ei menny kun 3 kk:tta erosta ja olin laihtunu ilman laihduttamista (suru ja stressi vei ruokahalun) 10 kg. Tapasin ihanan miehen ja rakastuin! Alusta asti tää on kehunu mua kauniiksi ja seksikkääksi ja upeaksi.

No nyt sitte pikkuhumalassa kritisoi mua, että vois kiinteytä etc. Mä tokasin sille, että tiedän tasan tarkkaan omat puutteeni, että kenenkään miehen ei niitä tartte mulle kertoa. Ja jos mua joku jätkä vielä alkaa arvostelemaan niin saa lähteä saman tien. Tottahan se on, että jos mua vertaa johonkin nuoreen ja tosi kiinteään niin olen kaukana siitä. Bmi on 26. On siis vieläkin ollu työn alla tää oman kehon muokkaus, eikä se hetkessä käy.

Nyt vaan oon jälleen siinä pisteessä, että ajattelen mitä toi toinen musta ajattelee. Onko leveä perse ja näkyykö jenkkakahvat jne. Niin ja seksiä tästä lähin pimeässä kiitos... Uuuuuh, että ottaa päähän. Pitäiskö lopettaa tää suhde saatana ja treenata ittesä kuntoon ja aloittaa sitten uus suhde niin ei kaatusi ainakaan läskeihin!!

Kommentit (5)

Vierailija

Voisit kuitenkin jutella uuden miehesi kanssa, että sulla jo edellisessä suhteessa uhkailtiin erolla yms. että aihe arka. Ota ihan rennosti suhteen kanssa, et mieti yhtään mitä tehdä, annat ajan kulua ja sitten näät, onko suhteella mahdollisuuksia. Älä nyt ala pohtimaan yöt ja päivät läpeensä, vaan annat mennä omalla painollaan. Jos siltä tuntuu jossain vaiheessa, pistä poikki. Mies ei ehkä osannut ajatella, että olet noin herkillä asian kanssa.

Vierailija

jo toisen kerran valtisemaan tuollaisen arvostelijan. Tiedän monia miehiä, jotka eivät lihavia vaimojaan arvostele. Kun itse ihastut mieheen, niin onko miehen ulkonäkö sinulle tärkeä pointti? Onko teillä enemmän seksuaalista vetoa kuin henkistä yhteyttä. Kun se fyysinen veto usein lopahtaa ja jos se on ollut yhdessä pitävä voima, tulee arvostelukin helposti kuvioihin.

Vierailija

Maailma on kova paikka ja täällä saa kuulla ja kokea kaikenlaista. En ymmärrä, miksi pitäisi omalta lähimmältään joutua kuuntelemaan arvostelua?!? Ja vielä kun sulla on bmi vain 26 eli lähes normaalipainoinen!

Sori nyt, mutta jos noin lyhyen ajan tuntemisen jälkeen mies jo alkaa arvostella niin mitä se sitten on kun olette jo "alkuihastuksen" ohittaneet?

Teit ihan oikein että sanoit, että kenenkään miehen ei sulle tarvi sun painosta arvostella. Itse uskoisin, että se sulle tarkoitettu Oikea mies ei sun painosta eikä sua muutenkaan arvostele, vaan on onnellinen ja ylpeä naisestaan!

Älä alistu. Toivotan parempaa jatkoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat