Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Merkki laukut

Vierailija

Olisitko valmis vuokraamaan merkki-laukun jos niitä voisi vuokrata Suomessa?

Mm. Prada, Chanel, Dior, Gucci, D&G, jne.

Kommentit (10)

Vierailija

Eikä kyse suinkaan ole siitä että näyttelisi olevansa rikkaampi kuin olisi vaan että meillä kaikilla olisi varaa käyttää merkkilaukkua!!

Esim. Diorin laukku (mallista riipuen) maksaa noin 50-150€ kun vuokraa kuukaudeksi käyttöönsä. Kun myynti hinta olisi kassilla 1500€ !!!

Vierailija

Itse olen ihmetellyt ettei ko. palvelu ole rantautunut vielä Suomeen. Luulen että taantuman aikaan tuollaisella voisi olla kysyntää ihan ok ku ihmiset ovat varuillaan, eivätkä niin helposti satsaa siihen että ostaisivat merkkikamoja niin helposti kuin muulloin.

Ja ei näkynyt muten joulun alla lama LV putiikissa. Jouduin jonottamaan yli 40 minuttia koska kauppa kävi siellä kuin häkä. Ja ennenkuin joku kysyy, suomalaisia asiakkaita suuri osa.

Vierailija

Lainaus:

Se oli hitti just tasan niin kauan kun pörssikurssit olivat kasvu-uralla. Mutta ei enää! Taantuman aikana on noloa käyttää merkkilaukkuja.

Siis mksi taantuma-aikaan on noloa käyttää merkkilaukkuja? Pitäsikö minun ostaa nyt jotain halpislaukkuja kun on taantuma korvaamaa jo olemassa olevat merkkilaukkuni? Eli pitäisikö siis käyttä rahaa korvaamaan laatulaukuni jollain muilla veskoilla...? :O

Aiheeseen: Itse en vuokraisi, ostan ne mutamat jotka haluan.

t. mielenkiinnosta ajatuksenjuoksuasi kohtaan :)

Vierailija

En ole paljon typerämpää kuullutkaan.

Ei ole varaa maksaa jostain räyskästä tuhansia niin sellainen pitää vuokrata jotta on näytellä olevansa varakkaampi mitä todellisuudessa on.

Vierailija

Se oli hitti just tasan niin kauan kun pörssikurssit olivat kasvu-uralla. Mutta ei enää! Taantuman aikana on noloa käyttää merkkilaukkuja.

Uusimmat

Suosituimmat