Miten pian olet alkanut käyttää taas hajuvettä vauvan saatuasi?

Vierailija

Ihan pienen kanssa ei oikein viitsi extrahajusteita käyttää (tuleehan sitä jo hiuskiinteestä ja deodorantista ja kosteusvoiteista ym. varmaan hajua tarpeeksi)...

Mutta mä olen yleensä tottunut aina käyttämään joka päivä myös jotain tuoksua, jotain mietoa kevyttä eau de parfumia yleensä. Milloinkohan viitsisi jotain suihkauttaa kevyesti, on ihan höntti olo olla ilman. Vai sotkeeko se pahasti vauvan hajuaistia, se varmaan haluaisi vain äidin tuoksusta ja maidon tuoksusta nauttia.

Vauva nyt pari viikkoa, en millään muista miten tein edellisten kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija

että kannattanee olla monta kuukautta ilman. Itse en voi tosin käyttää ollenkaan, koska olen vuosien mittaan pahasti hajuille allergisoitunut.

Vierailija

noin puolisen vuotta mennyt joka synnytyksestä, ihan vaan sen takia, että pienen paljon tissillä olevan vauvan kanssa on tuntunut muut tuoksut vieraalta. Olen kumminkin imettänyt jokaista yli vuoden, eli en ole pelännyt mitään imeytymistä... :-) Normaalisti käytän aika runsaasti hajuvesiä.

Vierailija

4,5v mennyt ilman hajuvesiä, ihan yhden käden sormilla laskettavissa kerrat kun olen laittanut vaikka ennen käytin päivittäin :/

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat