mitkä ovat lisävauriot kun tekee toisen?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kiloille voi kyllä jotain, mutta ei löysää nahkaa treenaamalla pois saa! Koittakaas nyt arvon viiden äidit ymmärtää suuressa viisaudessanne se asia, että ihmisten kropat reagoi eri tavoin, iho on erilaista eri ihmisillä jne. Jos te kuulutte siihen porukkaan, jolla nahka ei venähdä, niin kiittäkää vaan onneanne, älkääkä ruvetko besserwisseröimään asioista, joista ette tiedä mitään...

Vierailija

raskauksista yhtä nopeasti - lapsilla ikä eroa reilu 1,5 v. Vaivat olivat molemmissa raskauksissa melko samanlaisia ja ainoa asia, mikä oli pahempi tokalla kerralla olivat suonikohjut, joita tuli säärien ylä osiin. Ekalla kerralla tuli vain hieman suonenpullistumaa, joka lähti synnytyksen jälkeen pois, mutta tokassa raskaudessa saadut kohjumaiset ällöt pullistumat ovat edelleen havaittavissa. Synnytyksestä nyt 7 kk. Inhoan noita pieniä kohjuja säärissäni ja olen alle 30 v ja "nuori". Lohduttaudun aina ajattelemalla, että suonikohjut ovat pieni hinta kahdesta ihanasta lapsesta.

Vierailija

jokainen raskaus on erilainen, sitähän toitotetaan joka paikassa. Voi tulla painoa tai sitten ei, voi olla pahoinvointia, tai sitten ei, voi tulla ihan mitä vaan or not..

Rahanmenoa, pyykkiä, univelkaa ja huushollaamista nyt ainakin tulee lisää, huonosta omastatunnosta puhumattakaan, kun kuopus jää vähemmälle, kun newbornia pitää hyysätä.

Vierailija

se pömppä maha ja veltot makkarat pysyvät vatsasi ja kropassasi ellet tee niitten eteen mitään,

olen synnyttänyt 5 lasta.ei velttoa makkaraa mahassa eikä mitään muutakaan ylimääräistä kehossa.

imetyksen jälkeen ruokavalioon tuli muutoksia.ja vatsalihakset sain kuntoon vatsalihasliikkeitä tekemällä.

kuntosali hyvä apukeino ja joka päivä 5 kilsan lenkki.johan lähti raskauskilot ja makkarat.

olisin saamaton jos makaisin kotona voivottelemassa enkä tekisi asialle mitään.

toivottavasti ap

lukee myös tämän jutun.et jos olen tehnyt 5 ja ap tekee toisen ei muutokset ole pysyviä ellei itse niitä halua pysyväksi.

kaikki vaan kuntoilemaan makkaroiden eteen.saamaton ei saa olla ellei itse halua:):):):)

Vierailija

Millanen kroppa sulla on. Mulla on useempiki lapsonen ja ei oo masussa arpia, reisien taka-osassa vähän. Ei roiku maha eikä oo jääny painoa. Lihoin ihan ite sen 3kg jälkeenpäin ku en liikkunu, ja sorruin pikasapuskaan. Onko pakko raskausaikana alkaa täysin velttoileen? Ei se oo syy lopettaa itsestään huolehtimisen!

Arpiin ei voi mitään mutta kiloihin tasan voi! Ellei oo joku sairaus taustalla. Selvää on että huomiota täytyy jakaa ja pyykkiä tulee lisää mutta sehän on kai selvääki.

Vierailija

ainakaan mulla.

Ekan jälkeen kuppikoko pieneni D:stä C:hen. Toisen jälkeen C:stä B:hen.

Maha pömpöttää toisen jälkeen, vaikka painoa on vähemmän (bmi 20).

Nahka jäi oudosti roikkumaan mahalle? Kuopus siis jo 2v. ja maha on pömpön lisäksi erittäin arpinen ja nahkaa on liikaa. Ei kai tuo tuosta kummene, ellei käy leikkaussalissa leikeltävänä.

Arpia tuli siis lisää (paljon).

Mutta onhan se sen arvoista =) Sitäpaitsi viihdyn itse paremmin tissittömänä.

Vierailija

Mahanahka ei ole palautunut ennalleen, vaan maha tosiaan pömpöttää, vaikka kroppa muuten kuosissa. Nahkaa voi venyttää keskivartalossa ihan mielettömästi! Rinnat ei pienentyneet, mutta selvästi pehmeämmät ja löysemmät ovat.

Toisaalta: seksistä tuli hirveän paljon kivempaa, kun paikat on pehmeämmät! Eli meillä se kuuluisa venähtäminen on ollut vaan hyödyksi ja iloksi sekä mulle että miehelle, jonka ei tartte enää varoa seksin aikana. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat