onko kukaan käynyt katsomassa madagaskar 2:sta?

Vierailija

voiko kohta 5v:n kanssa katsoa, eli onko liian jännä? k7 tuo siis suomessa on, mutta miksiköhän, muualla maailmassa ei näytä olevan pahemmin sillä ikärajoja...

Kommentit (8)

Vierailija

kysymällä lapselta itseltään sen tai vaatimalla näyttämään lapsen kela-kortin. näin ovat ainakin finnkinon teatterista itse infonneet asiasta kysyttäessä.

Lainaus:

voiko kohta 5v:n kanssa katsoa, eli onko liian jännä? k7 tuo siis suomessa on, mutta miksiköhän, muualla maailmassa ei näytä olevan pahemmin sillä ikärajoja...

Vierailija

meista molemmista se oli hauska ! vaikea sanoa ikarajoista kun tuo oma on jo isompi niin ei tarvinnu huolehtia. aika pieniakin oli muutama kylla katsomossa.

Vierailija

katsomassa mukana poika 8½ ja tyttö 5½.

poika oli ihan innoissaan ja ei ole kovinkaan pelottava elokuva mutta herkempi tyttö kaivautui kainalooni peri kertaa.

Itse pitäisin kyllä kiinni ikärajasta, mutta myös sen lisäksi jokainen vanhempi toivottavasti itse tuntee lapsensa parhaiten eli vaikka ikäkin riittää voi silti olla turhan jännä.

esim. en vie tyttöäni katsomaan uutta 3D elokuvaa kun tiedän että vaikka ikä riittää on tod.näk turhan jännä. Mimmi Lehmä onkin varmempi valinta hänelle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat