Minä haluaisin julkkikseksi.. miten onnistuisi?

Vierailija

Olen hakenut Bib Brotheriin jo kaksi kertaa, eka kerralla pääsin

karsintoihin asti, seuraavalla en sinnekkään.

Mutta kekkasin, voisiko näistä kehitellä jotain?

Siis jotain tälläistä.. esim.

- Ottaisin Suomen suurimmat silikonit ja alottaisin sitten

nakumalliuran.. Ekana esittelisin niitä Hymyssä ja Seiskassa.

- Alkaisin "maahanmuuttokriitikoksi" eli laittiain YouTubeen kaikenlaisia

videoita asiaan liittyen ja sitten liittyisin Perussuomalasiin ja Halla-ahon joukkoihin. Olisiko se liian kornia?

Olen hyvä puhumaan, asiaa kyllä keksisin.

- Alkaisin suhteseen erää tuntemani julkun kanssa ja sitten möisin ne tekstarit + tarinan lehtiin.

Ehdottakaa jotain lisää, parempia ehdotuksia...

Kommentit (12)

Vierailija

Sitten voit blogissasi kommentoida kavereittesi tekemisiä ja vihjailla omasta hurjasta menostasi. Joku haastaa sinut oikeuteen että ei se mikään minun oikea kaverini ole, ja sinä esiinnyt seiskassa marttyyrina: "Ystäväni hylkäsi minut. Haluaisin pyytää anteeksi". Soittele seiskaan juoruvihjeitä itsestäsi. Mene häiriköimään johonkin suurta mediahuomiota ja glamouria tihkuvaan tilaisuuteen (vrt. Ibi love). Eroa riitaisasti pikkujulkusta.

Vierailija

Paskaset haalarit päälle ja kumisaappaat. Lainaat jostain teekkarin lätsän jos ei itselläsi sellaista ole. Ja laulat Jonnan Minttu sekä Ville biisin korkeelta ja saatanan epävireisesti! Pistät viimeiseen asti hantiin kun Jone yrittää heittää sut koelauluhuoneesta pihalle. Huudat vielä perään jotain pervoa vaikka liittyen sun ja Jonen yhteiseen kiihkeään yöhön tms.

Kyllä se kuule ap siitä lähtee.

Vierailija

Eli otat ekaksi ne tissit. Sitten alat suhteeseen julkimon kanssa, ja kun pääset julkisuuteen sen avulla, alatkin paasaamaan politiikkaa. Herätät taatusti huomiota, kun porukka luulee sun olevan taas yksi tyhjäpäinen isotissinen turhajulkkis...

Vierailija

MATTI NYKÄNEN! Se on helppo nakki. Ei kun bongaamaan sitä johonkin Lietsun paikallispubiin ja sieltä vaan mukaan. Mervistä viis, varmaan lohkeaa. Varaudu laittamaan hiukan rahaa haisemaan ja romanttiikkaa ja suunnitelmia kehiin. Sitten pikaisesti Matin kanssa Seiskan maksamalle matkalle... Julkisuus taattu! Tosin Mattikin alkaa tulla vanhaksi ja hormonitasot laskee, joten aina tulee vaikeammaksi saada se mukaan, kun vastapuolella on järvenrantatalo ja Lexus.:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat