Miehen työkaveri näki kun ostin raskaana siideriä+sikareita

Vierailija

Aika noloa. Raskaus ei näy ulospäin vielä, mutta mies on kertonut työkavereilleen, että meille tulee perheenlisäystä kesämmällä. Olin päivällä kaupassa, mies on viikonlopun poissa ja kaksi parasta ystävääni tulee kylään (en ole nähnyt heitä kuukausiin) ja meillä oli tarkoitus juhlia myöhässä uutta vuotta (minä tietenkin alkotta ja tupakatta, ruuasta nauttien). Ostin ystäviä varten siideriä, pari olutta ja pienen vaniljasikarilaatikon (tykkäävät niistä), paljon ruokaa, juomista ym... Ihmettelin kassalla, kun joku mies tuijottaa tosi oudosti minua ja ostoksiani (lähinnä sitä sikarilaatikkoa ja alkoholia).. ajattelin, että joku ihme häirikkö jolla ei ole käytöstapoja. No palasin kotiin ja tajusin: se "kyyläävä" mies on miehen työkaveri! En jostain syystä asiaa tajunnut siinä tilanteessa, kun en tuota miestä ole muutenkaan nähnyt kuin pari kertaa ohimennen. Mieheni ei käytä lainkaan alkoholia eikä polta, joten luuleekohan tuo työkaveri, että minä ostin itselleni nuo tuotteet.. Pikkuisen hävettää! Ja miten voi olla niin huono tuuri että se työkaveri sattui samaan aikaan kauppaan!!

Kommentit (5)

Vierailija

anna asian olla

Ja tiedän yhden tosi uskovaisen perheen. Eivät juo tippaakaan.

Rouva kuitenkin käy alkossa ostamassa viinia koska käyttää sitä ruuanlaitossa

- ja tämä on tosi.

Vierailija

Itse ostin lukuisia kertoja kaljaa miehelleni raskaana ollessani. No, ei nyt sentään laatikkokaupalla, mutta muutaman yleensä viikonlopuksi.

Vierailija

Mun pitäis kuolla häpeään. Ostin useita kertoja raskaana ollessani lähikaupasta tupakkaa ja olutta enkä edes miettinyt asiaa sen kummemmin. Järjestimme myös rapujuhlat ollessani aika lailla viimeisilläni ja minä äitiyslomalaisena hoidin Alkossa asioinnin: Kossua, lonkeroa, viiniä... Myyjän kanssa naureskeltiin epäsuhtaa mahani ja viinojen suhteen, myyjä vielä vinkkasi minulle tosi hyvän alkoholittoman siiderin kun tuskailin etten pidä alkoholittomasta oluesta.

Vierailija

Mitäs sitten? Ei kai raskaus ole mikään syy siihen, ettei voi ostoksilla käydä? Sitä paitsi saattoi kuule kytätä senkin takia, että halusi katsoa, miltä työkaverin vaimo näyttää.

Vierailija

Me käytiin olutravintolassa kun olin jo tukevasti raskaana siis kunnon masu.

En malttanut olla käymättä hakemassa miehelle oluen. Voi niitä ämmien katseita!

Siis eihän raskaana voi käydä enää ulkona vaikka joisi mehua ja vielä hui, koskea olutlasiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat